• gugge

Medlem
    29 april, 2004 vid 07:29

Det är nog så att du får skilja på garanti och service.

Garantin på en kite köpt utomlands är inte säkert att någon ombesörjer service på i Sverige, även om det finns en ÅF.

Bra eller dåligt? Ja det är ju inte riktigt elektronik eller klockor vi talar om utan otympliga grejer som tillverkas i kanske max en ”fabrik” någonstans.

Så är det och så kommer det nog att förbli.

/H

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2004 vid 07:33

Jepp, Robban fixar det oftast, har inte bästa kollen men håller samma priser och utbud som varberg och vill gärna gynna lokala rajders! wink.gif
    Stöd din lokala surfhandlare, här finns kontinuitet 15års erfarenhet smile.gif
    /Kalle Kula

• pepa

Medlem
    29 april, 2004 vid 09:44

Svar till:

Jag köpte 2 Nitro på Robbans sport o surf.Bästa servicen i Svea rike.Gammal i gamet.

[/ QUOTE ]

Jag tror nog Surfers är i klass med den gubben. Men jag lägger inga aspekter på vart du köper grejer så länge det är Cabrinha…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

16 av 18 svar april 2004
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA