Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cabrinha, North eller Flexi Foil?!

  • petting_4

    Medlem
    17 april, 2010 vid 14:06

    Jag har testat ett gäng olika kiter från de större märkena och får säga att kvalitetmässigt skiljer det inte så mycket. Tänk på vilken åkstil du har wake, oldschool osv. för att välja drake. Jag är jäkligt nöjd med cabrinha switshblade 3 eller senare modeller. Också slingshot fuel, North Evo. Flexifoil Neutron föll inte riktigt mig i smaken då mina armar verkade va för korta för den bommen. Men draken är det säkert inget fel på:)

  • skotten

    Medlem
    17 april, 2010 vid 23:17

    fuck it all, EH e bäst, det vet alla.

  • sanden89

    Medlem
    18 april, 2010 vid 02:08

    Jag vet ju att det du gillar ar generellt freestyle, bade big airs och newschool. Sa det ar som alla sager Andreas. Varesig du koper Cabrinha, flexi, north eller nagot annat sa kommer du bli grymt nojd med dig kite. kanske inte om du koper en Cabrinha crossbow for att kroka ur, men alla marken har den ratta kiten for dig! resten ar bara en smaksak om vad du vill kora. ett tips ar att valja antingen North eller Flexi da du har aterforsaljarna nara till hands.

    om du vill sa far du mina 2 rebels till vrakpris, dem ligger ju anda bara och samlar damm i stugan min..

  • dak

    Medlem
    19 april, 2010 vid 19:45

    VA du än köper välj en C-kite om du vill köra unhooked (vegas, torch, hadlow-pro, hifi-comp), de är oslagbara för detta ändamål.
    Har varit fast i sle träsket i 3 år innan jag insåg att C-kites är oslagbara.

  • maackaan

    Medlem
    19 april, 2010 vid 19:58

    Jag har precis gått över till c-kite (torch) från ozone instinct sport II och är sjukt nöjd. Testa nya torchen så får ni se själva! Behöver inte säga mer än så…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cabrinha, North eller Flexi Foil?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.