Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Cabrinha Revolver 2:1 set up!

• Cabrinha Revolver 2:1 set up!

Publicerad av skarabej på 10 februari, 2013 vid 15:06

Hej!
    Har försökt byta inställningar på min Cabrinha kajt från 2:1 till 1:1 och var helt missnöjd med det. Nu när jag vill sätta igen den 2:1 inställningen kommer jag inte ihåg hur fäster man den “bridle#5” till “front och rear pig tail”. Känner någon till hur man kan göra det och ännu bättre om någon kan skicka en bild om har en sån kajt med en sån inställning. I Cabrinha manuel finns det inte tydligt förklaring hur man gör det.
    Jag vet att frågan är lite klumpig och komplicerad men jag är tacksam om någon kan hjälpa mig!

pelle-surf svarade 11 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Cabrinha Revolver 2:1 set up!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.