Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Cabrinha SB3/ debkåusf egen tråd
-
Cabrinha SB3/ debkåusf egen tråd
Publicerad av gonzo på 26 november, 2007 vid 20:57hehe här vill jag nu se allt gott du kan säga om den
Haze du är välkommen med.debkausf svarade 16 år, 11 månader sedan 13 Medlemmar · 33 Svar -
33 Svar
-
Neeeej!!!!! Jag ooorkar inte! Måste glo på kitefilm inför resan…
-
Kom igen nu era banjospelande bondlurkar, nu har ni ju en helt egen tråd där ni kan fortsätta vara precis så störiga som Jonaish 1.0 kunde vara. Yo go girl! =)
-
fan va tyst det blev nu.
jag får nog ha fest igen å va inloggad på steffo, så att det blir lite skrivet igen hehe -
hehe ja det är ingen dum idé
hur går det för dig å damerna nu
när du lagt spriten på hyllan
jag är besviken på dig att du inte har ändrat ditt namn till jonaish3,0 än -
gonzo;431019 wrote:hehe ja det är ingen dum idé
hur går det för dig å damerna nu
när du lagt spriten på hyllan
jag är besviken på dig att du inte har ändrat ditt namn till jonaish3,0 ändooo´det
jag jobbar på det, de kommer
kan ju inte köra taxi när man har druckit spritjag jobbar på det…
-
Jag körde ett tag med min helix (9:a) men swbl3(12:a) orkade inte få upp någon på vattnet. Så får väl satsa på nästa gång då det blåser så även swbl3 orkar få drag i sig 😉
-
Haze;431065 wrote:Jag körde ett tag med min helix (9:a) men swbl3(12:a) orkade inte få upp någon på vattnet. Så får väl satsa på nästa gång då det blåser så även swbl3 orkar få drag i sig 😉
hahaha.. fan går e helix motordriven eller? har aldrig testat nån sigma men.. skulle fan vilja se det där för att inte tro att du snackar b-shit.. :smirk: peace!
-
@ninoh 431076 wrote:
hahaha.. fan går e helix motordriven eller? har aldrig testat nån sigma men.. skulle fan vilja se det där för att inte tro att du snackar b-shit.. :smirk: peace!
Det måste vara sant eftersom det är sagt på Steffo:wink:
Jag tror det är sant.
Men oftast ser jag dom flesta kitare från ovan.
//R -
Framför allt när det inte blåste så jag åkte hem och åkte puder istället. Var nästan lika kul 😉
-
@Haze 431079 wrote:
Framför allt när det inte blåste så jag åkte hem och åkte puder istället. Var nästan lika kul 😉
Vissa har det bra:smile:
//R
-
@eagletech19 431078 wrote:
Det måste vara sant eftersom det är sagt på Steffo:wink:
Jag tror det är sant.
Men oftast ser jag dom flesta kitare från ovan.
//RHahaha
Logga in för att svara.