Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Cabrinha SB3/ debkåusf egen tråd
-
ja roger vet hur man hoppar högt.
å gissa med vilket märke haze. -
Med det märket han betalar minst för/får gratis med för att kita med? Annars så är man väl inte normalt funtad? Om man kan välja alltså 😉
Så är det iaf inom resten av sportvärlden …
-
hahahaha
detta är bara för roligt.
hoppas det inte blir vind på länge så detta fortsätter ett tag till -
Mej spelar det ingen roll låt detta fortsätta.. Bara kul och skriva mot dig 😉 Och jag har ju faktiskt en annan hobby så jag är inte beroende av vinden iaf 😉
För den delen hittade du ingen killa att krama i lördags? Du var ju sugen på att kramas med mig.. Stackare då 😉
-
hahahaha jag har lärt mig att inte va inloggad på steffo när man har fest nu i alla fall.
-
@Haze 431099 wrote:
Med det märket han betalar minst för/får gratis med för att kita med? Annars så är man väl inte normalt funtad? Om man kan välja alltså 😉
Så är det iaf inom resten av sportvärlden …
Gratis 🙂 Tyvärr inte men jag har världens bästa sponsorer Putte och Marcus på http://www.Surfersparadise.nu som kanske inser att jag ger allt av hela mitt hjärta, eftersom jag är en gammal räv med ett otroligt stort intresse av att vara på vattnet, eller vara där jag kan får så många personer som (Kanske skulle börja kita-Windsurfa). Att börja med dessa underbara sporter.
Som fick min familj att säga ,NEJ du har ju windsurfat i 23 år så du kommer aldrig sluta med din älsklings sport.
Men det gjorde jag och har nu fortsatt med kiting sen 2001 . Jag har tyvärr bara ca 100-150 dagar om året på mina Cabrinha-RRD prylar.
Glöm då inte att jag har 3 barn och företag med 6 anställda som reser över hela världen :cool2:PS:
Har fortfarande kvar min familj som INTE har tagit skada enligt dom själv:grin: ,så något gott gör man ju efter 18 års gemensamma intresse.
Man väljer själv hur sitt liv ska vara,samt njuter av medgångar och kämpar i motgångarna.
Otroligt vad detta blev personligt:wink:
You Cant`t Fake Soul my friends.
//R,
-
@debkåusf 431323 wrote:
Säljer inte cabrinha flest kites i världen???
Kanske e för att dom e sämst!? Dåliga o dyra säljer bäst!? Låter de klokt eller,
-
fast att sälja mkt handlar väl mer om marknadsföring än om bra produkter dock… mc donalds är ju ren skit å finns ändå över hela världen. opel å ford har byggt skräp i årtionden ändå är dom så stora.
-
@debkåusf 431323 wrote:
Säljer inte cabrinha flest kites i världen???
Vet ej. Men om de gör det så hade de hade aldrig klarat det utan dina fruktsamma inlägg.
-
debkåusf;431335 wrote:Kanske e för att dom e sämst!? Dåliga o dyra säljer bäst!? Låter de klokt eller,
Väldigt sällan som det som säljer mest (eller blir standard) är bäst. Faktiskt så ovanligt att man kan säga att i regel är det tvärt om. Dvs att det bland de mindre spelarna finns en som lägger ner hjärta och själ i sin produkt.
Mao kan man va ganska säker på att få något varken jättedåligt eller jättebra genom att köpa “det” som säger sig vara störst.
nic
-
Tjenare
Vad som är bäst eller sämst kan kvitta enligt mig, jag tycker det viktiga är om man är nöjd med sina saker och känner sig trygg med kiten oavsätt märke.
Hur många gr har någon hört eller sett mig snacka illa om något annat märke.Precis:wink:
Folk kan klaga på färger, form, prestanda, osv. Men vad hjälper det om man gillar sina prylar och bara ÄLSKAR att komma ut på vattnet eller snön med sina polare.
Ha en trevlig dag och hoppas vinden kommer till helgen.:smile:
//Roger Ö
På jobbet
-
Rogerö;431382 wrote:Tjenare
Vad som är bäst eller sämst kan kvitta enligt mig, jag tycker det viktiga är om man är nöjd med sina saker och känner sig trygg med kiten oavsätt märke.
Hur många gr har någon hört eller sett mig snacka illa om något annat märke.Precis:wink:
Folk kan klaga på färger, form, prestanda, osv. Men vad hjälper det om man gillar sina prylar och bara ÄLSKAR att komma ut på vattnet eller snön med sina polare.
Ha en trevlig dag och hoppas vinden kommer till helgen.:smile:
//Roger Ö
På jobbet
vafan är detta?? här letar man efter att satiren ska komma men vad får man??
en seriös redogörelse. :crazy: -
¨har förresten hört att cabrinha tar andra kites och sprayar dom fula så att folk tror att de verkligen har kommit på nåt nytt från ett så värdsledande märke.
(källa saknas)
Logga in för att svara.