Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cabrinha VS Naish

• walle

Medlem
    17 januari, 2005 vid 22:05

Svar till:

Också missar du det bästa av dom alla! Hmmmmm wink.gif

[/ QUOTE ]
    Förlåt…
    här:
    http://www.wipika.se

• skejtar_henke

Medlem
    17 januari, 2005 vid 22:13

Har provat aero2. Trevlig kite med bra bottendrag och bra kite och lära sig med. Den är stabil och bra med häng och popp i den. Så är det rätt pris så slå till. Håller med om att det flesta märken är bra.

Angånde storlek tror jag du ska köpa nåt mellan 12-14 kanske 15 men inte större som första drake. För sen börjar det bli lättvindsdrake. Lätt att bli överriggad som nybörjare och ett ganska litet ”vindfönster” på dom. Lycka till med köpet.. Både eh och aeron är fina drakar.

• walle

Medlem
    17 januari, 2005 vid 22:19

12m2 e nog den kite-storlek du har roligast med…
    men å andra sidan om man e fet och bara kör i Sveriges fis-sommarvindar så kan det vara någon storlek för liten tongue.gif

• patrikol

Medlem
    17 januari, 2005 vid 22:39

grin.gif

• patrikol

Medlem
    17 januari, 2005 vid 22:43

Fet Det har inget som helst att göra med vikten! Har visst något med längden att göra med om jag inte minns fel! wink.gif Du kan väga 110 kg utan att vara det minsta fet.

• kaiser

Medlem
    17 januari, 2005 vid 23:12

Min styrlina small idag på en 1 vecka gammal C bom. qualitä d!

• fraddan

Medlem
    17 januari, 2005 vid 23:14

Har provat alla Cabrinhas nya 2005:or och efter det finns det bara ett alternativ tycker jag.
    Väldigt snabba drakar hela vägen upp till dom största storlekarna, stabila som satan oxå.

Har provat lite Naish oxå men fastnade direkt för Cabrinha.

Men det här är ju bara mina åsikter, var och en har ju sitt tycke å tänke.

• fraddan

Medlem
    17 januari, 2005 vid 23:15

Svar till:

Min styrlina small idag på en 1 vecka gammal C bom. qualitä d!

[/ QUOTE ]
    Det har kommit in nya förstärkta bommar..

• kaiser

Medlem
    17 januari, 2005 vid 23:17

haha

• pjoter

Medlem
    18 januari, 2005 vid 07:20

Men det e ju för att du e som walle så fint uttryckte de, FET . grin.gif wink.gif tongue.gif

Neh men vafan, va den bara 1v? trodde de va en av dina gamla linor som gav upp.. fifan va sunkigt!

• kaiser

Medlem
    18 januari, 2005 vid 12:57

Skyll på walle…nä men hade lite hemmameck på mittenlinorna, så antagligen small en av dom först o sen styrlinan.

Bifogar litta bevismtr.

• anonym-anvandare

Medlem
    18 januari, 2005 vid 16:09

AAAAAAmen du är man nybörjare så vill man ha prylar som håller annars blir det en dyr affär till slut Gå för Naish Cabrinha är okej drakar men alldeles för ömtåliga Pangar bladders och ventiler som fan

Mvh Calle

• pjoter

Medlem
    18 januari, 2005 vid 17:04

brukar cabrinha gå sönder?? jag har fått känslan att dom håller precis lika bra/dåligt som andra nyare grejer.

• patrikol

Medlem
    18 januari, 2005 vid 18:35

Stämmer inte när det gäller Naish har själv tre stycken och har aldrig haft någon pangad bladder och det har inte varit många reklamationer alls sedan 03.

• patrikol

Medlem
    18 januari, 2005 vid 18:36

Nej det har jag aldrig hört om dom säkert bara skitsnack.

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cabrinha VS Naish

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.