Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Camp Molloy
-
Peter har hållt på med vattensporter sen moses gick i kortbyxor, och det lilla jag känner honom verkar han vara en ödmjuk människa, sammarbetar en del med mårten.B tror jag, det kanske är så att han tycker det är en kul grej, är ju inte som Big Brother precis, där största prestationen är att “posa” och tåla sprit//Mvh Bengt
-
sant.. fan va dom sliter ut sig alltså… skulle intepalla för 5öre..
men det verkar på bra för kitesurfaren hitils iallafall -
Är dock tveksam att han är IKO certifierad. Så jag skulle nog inte gå en kurs hos honom i alla fall!
-
Peter e en skön surfare! Vi körde en hel del ihop förra säsongen eftersom det än så länge inte finns så många som håller på här upp i Halmstad. Det är därför Jag och Claes (Peter kör för Surfers Paradise) har dragit igång HalmstadKiteboarding för att få fler att upptäcka sporten här uppe och utöva den. Vi tänker satsa järnet på att nå ut till den yngre målgruppen, eftersom vi själva tillhör den, och kommer därför att köra riktigt billiga nybörjarkurser för Studenter.
En session planeras också under sommaren där vi kommer att bjuda in alla Kiteprofiler i Sverige som får visa upp vad dem går för på Sveriges Vågsäkraste kiteställe!Vi är helt säkra på att, bara man når ut till en yngre publik, och håller priserna nere, kommer Kitesurfing etablera sig till en av de största brädsporterna i Sverige, och det är väl det vi alla strävar efter!
Hör av er till mig om ni har frågor angående verksamheten, eller helt enkelt vill boka en kurs, eller köpa utrustning!
Välkomna till Halmstads första Kitesurfing-shop!
/Rikard
-
Synd bara att ni har de fina priser bara för studenter på Halmsatds hk. Vi skulle oxå vilja bra gärna lära oss hos er men vi pluggar tyvärr på Chalmers
-
Yo!
Har ni hoppat i än eller?
såg is på doggen häromdan -hårt som satan att faceplanta i för en beginner som en själv/Johan (tpp)
-
va i igår och i förrgår (LAkrona) inga problem! isen är borta och vattnet är hellt OK….
Bara att köra nu är sessongen igång igen ÄNTLIGEN…
-
Vi kan ordna studentpriser även till er på Chalmers! Det vore bara trevligt att få lite besök från götet. Hör av er till mig så löser vi det…
Mvh
Rikard
Logga in för att svara.