Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Campello – Nytt move?

• Campello – Nytt move?

Publicerad av aronh på 10 december, 2007 vid 00:30

Hade lite svårt att sova så jag kollade lite videor. I JP´s senaste Highlight video gör Ricardo Campello något som i mina ögon ser riktigt intressant ut.
    Egentligen är det kanske inte så speciellt, först backvind och sen en backåt eller något i stil men det. Själva sättet han roterar på (tycker jag i alla fall) visar vilka möjligheter det finns. Jag tror nästa nya trick i vågor kommer att vara inspirerat av detta. Vad tror ni?

hampuss svarade 16 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • rabbit

Medlem
    10 december, 2007 vid 10:40

har diskuterats tidigare. använd sökfunktion. 😉

• simpa

Medlem
    10 december, 2007 vid 14:15

börjar likna utvecklingen likt jibbing med corkar, misty, mctwist, d-spin, biospins dylikt. ja mena, pushloop to forward, vad kmr härnäst..?

• gurra1978

Medlem
    10 december, 2007 vid 19:02

Äh, det där är lätt. Drog av det tricket i Apelviken för länge sen. Det var Campello som snodde det av mig. Bifogar bildbevis. Jag gör den dock inte switch vilket är svårare : )

• aronh

Medlem
    10 december, 2007 vid 19:50

Jag brukar försöka att använda sökfunktionen och inte posta sånt som redan varit uppe men ibland missar man ändå.

Shit Gurra detdär ser grymt avanserat ut. Du är i klass med dem stora snajdarna.

Jag har kollat dina filmer och läst det du skrivit sen jag började vindsurfa och det är en grym utveckling du har haft (ärligt talat). Du är en stor förebild för mig.

• gurra1978

Medlem
    10 december, 2007 vid 20:05

Hehe, tack för den Aronh men jag skämtade lite med er tråd. Bilden är photoshopad. Det är en vanlig framåtloop. Här är orginalet.
    blackandwhite_6.jpg

Tyckte den var rätt rolig bara. Man ser ju att jag är bakom seglet i orginalet. Men jag tackar för att du tog upp videon då jag missat den i den andra tråden. Man kan inte följa allt, eller hur? Sjukt coolt move iallafall.

• aronh

Medlem
    10 december, 2007 vid 20:25

Jo, jag var med på att den var gjord i photoshop. Tänkte bara spinna vidare på det.

• aronh

Medlem
    11 december, 2007 vid 10:26

Det var klart bättre gjort än speedaren i pozo.

• hampuss

Medlem
    19 december, 2007 vid 13:59

hahah fint gjord den sista 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Campello – Nytt move?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.