Senaste nytt Forums Vågsurfing Camping Biaritz

• mat

Medlem
    11 maj, 2004 vid 17:58

Finns flera väldigt bra camping i Anglet nära Biarritz och nära stranden!

/Mat
    http://www.alohaphoto.nu

• anonym-anvandare

Medlem
    19 maj, 2004 vid 21:16

biarritz camping e super.. har spenderat sensommar /höst där i tre år.. lite grining personal men annars e stället super.. billigast blir efter den 20-25 aug (kommer inte i håg datumet) va där tidigt på morgonen.. går ibland inte att boka då det brukar vara fullt.. först till kvarn asså!
    /WT

• anonym-anvandare

Medlem
    25 maj, 2004 vid 07:59

Vad kostar en vecka på camping ge förslag på bra camping hur mycket har ni spenderat på låt säga en månad? Vilka sorts människor håller till där? Ska åka dit i september med min pojkvän i en surfbil från Stockholmsområdet. Någon som vill ha lift ner och dela bensinkostnad så hojta till på min mail: idafransson@hotmail.com

• anonym-anvandare

Medlem
    26 maj, 2004 vid 14:34

jag och min bror drar ner v28-29
    undrar om du har fått några goa tipps som du vill dela med dig av

• anonym-anvandare

Medlem
    28 juni, 2004 vid 15:25

Finns massor med bra campingalternativ, men varför trängas i dyra Biaritz när man kan njuta i Hossegor för halva priset och bara ca 35-40 min därifrån?
    I Hossegor eller närmare bestämt Caperton finns även ett perfekt RipCurl Camp med enkla rum för en billig penning, chill-out-veranda mm. Sedan läge för Zarautz & Mundaka på andra sidan Spanska gränsen (halva priset & Europas längsta vänster)?!!
    På väg ner/eller hem får ni ju inte missa Lacanau (riktig surfpärla med Byronbaykänsla, men lite svår att hitta fram till) och Les Sables heller!
    Ha en underbar surftrip! Det kommer att bli knooooon (men ta med en Mal eller långboard också)….Har tagit den svängen 3 sommrar i rad nu och får aldrig nog:-)
    /Nicco

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Camping Biaritz

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.