Hepp,
Finns en ställplats nedanför “stugorna” i Varberg och som i svaret ovan längst bort vid grusplan (separat yta). Denna del ligger bakom ett “hus” (dass mm). Åk förbi Johns Place! Jag var där med familjen under surfers day och det var kört att få plats(förutom på dagparkeringen då). Det kostar ca 100 spänn per dygn(ngn kommer och tar betalt!?!). Och i helgen som var så stod vi i varbergshamn (grymt) men det var 350 sek per dygn.
Jag kan dock säga att när jag på morgonen på torsdagen i förra veckan passerade med tåget ner mot malmö vid 6 tiden så stod det säkert 15 husbilar PÅ grusparkeringen som är för bilar och även husbilar på dagtid. De lär ha övernattat där då de även stod där på dagen när jag åket tillbaka med tåget. Husbilsplatserna räcker helt enkelt inte till. Sen är vi inte så populära då det sägs att vi inte tillför ngt…. well. Jag betalar gärna dygnsavgifter. Men jag har läst ngn annan tråd här från 2006 när man sov i bilen och snuten kom och botade osv så det kan vara samma nu. Mellan 02,00-06,00 förbud. Hade jag varit du så hade jag åkt dit med husbilen och ställt mig vid de andra och tjötat om hur de gör eller om ngt sagt till. Kanske har de upprättat platser längst upp med staketet. Du har förvisso ingen el etc men du har väl “riggat” bilen med vatten, värme :-). /mac