Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Canon IXUS 65 till salu eller hyra ut 2v?

• Canon IXUS 65 till salu eller hyra ut 2v?

Publicerad av above_the_law på 18 januari, 2009 vid 21:35

Hallå! Någon som har en Canon IXUS 65 till salu eller som kan tänka sig att hyra ut den mellan den 28/1-15/2?
    Jag har nämligen ett vattenhus från Canon, som självklart bara passar juste den modellen och objektivet på min fd kamera måste bytas, vilket inte lönars sig…
    Har satt ut en köpesannons på Blocket och budat på Tradera utan framgång.

Ett annat alternativ är ju om någon har en IXUS 65 och vill köpa mitt vattenhus? Har kvittot kvar och har för mig att det kostade drygt 2000 sek ny… Kanske kan få en tusing för det?

above_the_law svarade 15 år, 10 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Canon IXUS 65 till salu eller hyra ut 2v?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.