Senaste nytt Forums Övriga Foto & Video Canon PowerShot S2 IS

• Canon PowerShot S2 IS

Publicerad av sbjorne på 17 oktober, 2005 vid 00:10

Nån som har testat?
    Eller vet nån som har testat?

Funderar på denna i stället för Panasonic DMC-FZ20….

Verkar ha lite fler funktioner..

sbjorne svarade 19 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • vinta_kestrel

Medlem
    5 november, 2005 vid 08:06

Jag har haft en S1 IS och jag var missnöjd med att inte autofokusen funkade när det var skumt/mörkt samt var bilderna i allmänhet lite oskarpa (i förhållande till systemkameran). Men den var helt suverän att ta vindsurfbilder med p.g.a. bildstabilisatorn. Dessutom kunde man använda samma kamera för både det och barnfoton p.g.a zoomomfånget. Du har ju även möjlighet att bada med den om du köper uv-huset. Fanken, jag borde nog behållit min som badkamera och allt-i-ett-kamera. Systemkamera är kul så länge man slipper fippla med objektiven – det snor vädefull tid när det är action.

• sbjorne

Medlem
    5 november, 2005 vid 12:14

Ok, jag köpte en S2:a den verkar helbra.
    Otroligt stabil att ta bilder med…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA