Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Cardboards – Fetaste grafiken evör
-
Cardboards – Fetaste grafiken evör
Publicerad av curry på 19 mars, 2005 vid 11:22kollaa in http://www.cardboarding.com
några exempel:
anonym-anvandare svarade 19 år, 12 månader sedan 14 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
då har jag sett snyggare… den med hajen på liknar ju en av OceanRodeo´s brädor!
Själv tycker jag faktiskt till och med årets modeller av Naish e tuffare…
-
jag tycker det ska vara enklelt, inte en massa krimskrams.
-
Äntligen lite snygga brädor nice! Har kännts som att kite legat 20 år efter i tiden ibland! Nice!
-
Svar till:
jag tycker det ska vara enklelt, inte en massa krimskrams.
[/ QUOTE ]
najs!
fina former där -
Håller med vem bryr sig om grafik o annat?
Dessutom riskerar man ju betala för något som är helt meningslöst, men tyckte hajen var ganska cool -
Håller med om att det kan vara snyggt med något enkelt och inte så mycket grafik men tyvärr har det mesta sett för jävligt ut även med lite grafik bara kul att se att det nu finns snygga designer både med och utan mycket grafik. Tablas har ju nästan alltid haft snygga brädor utan för mycket grafik men det är inte så många andra tyvärr.
-
Jag kan printa ut på självhäftande laminerad vinyl.
Basen är vit, sen får man hitta på vad man vill!Todeloo!
-
visst, enkelt är snyggt..
men ibland känns det som det fattas något på min bräda (tablas)
-
men av de produktionsbrädor som finns att välja på idag så tycker jag cardboards grafik äger.
-
o tjena! den brädan kan inte vara lätt o hitta om den ligger med svarta sida uppåt och det är lite halvsopigt väder o chop.
-
Svar till:
visst, enkelt är snyggt..
men ibland känns det som det fattas något på min bräda (tablas)
[/ QUOTE ] håller med dig..funderar själv på att trycka dit nån shysst dekal på min tablas om man får tag i nått som ser bra ut..
Logga in för att svara.