• anonym-anvandare

Medlem
    27 november, 2005 vid 15:24

Svar till:

Eyyy Larsa, jag och brorsan håller också på att rekar Karibien. Vi va inne på PR först men det passade tydligen inte dom sura seglarna eftersom det va såååååå långt norrut. Nu vettifan men om du kommer på nåt fett så kan vi väl trada lite info?
    Vi ska dock dra lite tidigare dec/jan nångång, 3 veckor.

[/ QUOTE ]

Jaha, jag får la ble medlem jag å´! Jag varken surfar ellr kitar, men har hört talas om det wink.gif
    Är dock öppen för förslag. Ska åka ensam till isla margarita i januari. att hooka upp med några fräcksa surf-dudes kan la alrdig rocka fel blush.gif
    Kram på er. I´ll be back as a member // Catz

• cattisen

Medlem
    27 november, 2005 vid 15:29

Svar till:

Svar till:

Eyyy Larsa, jag och brorsan håller också på att rekar Karibien. Vi va inne på PR först men det passade tydligen inte dom sura seglarna eftersom det va såååååå långt norrut. Nu vettifan men om du kommer på nåt fett så kan vi väl trada lite info?
    Vi ska dock dra lite tidigare dec/jan nångång, 3 veckor.

[/ QUOTE ]

Jaha, jag får la ble medlem jag å´! Jag varken surfar ellr kitar, men har hört talas om det wink.gif
    Är dock öppen för förslag. Ska åka ensam till isla margarita i januari. att hooka upp med några fräcksa surf-dudes kan la alrdig rocka fel blush.gif
    Kram på er. I´ll be back as a member // Catz

[/ QUOTE ]

AJM A MÄMBER NAO! cool.gif

• larssa

Medlem
    29 november, 2005 vid 12:12

Häng på till PR istället, det rockar möe fetare grin.gif

• cattisen

Medlem
    30 november, 2005 vid 16:16

Meee jag kan ju inte det ju. Jag ska till mina 3 pärlor 2-29:e jan . BASTA! =D
    Come away with me…

Svar till:

Häng på till PR istället, det rockar möe fetare grin.gif

[/ QUOTE ]

• preppie

Medlem
    2 december, 2005 vid 21:34

Kom till Isla Margarita, är där from 8 januari och tre veckor.. ska bli fett nice!

• cattisen

Medlem
    2 december, 2005 vid 21:59

tyvärr… du ser lite galen ut ;o)

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.