Senaste nytt Forums Övriga Foto & Video Cashback Canon??

• Cashback Canon??

Publicerad av Knatte på 25 november, 2007 vid 17:42

Någon som har utnyttjat Canons senaste Cashback kampanj och fått kulorna tillbaka??
    Hur lång tid tog det innan ni fick pengarna tillbaka?

Men jag undrar också hur ni visste vilken streckkod som skall klippas ut från orginal paketet och skickas iväg ihop med kvittot till Canon.

Det finns ju ett antal olika streckkoder på både Kamerakartongen och objekttivlådan :confused2:
    På objektivlådan finns ett: Lens No. och en streckkod
    På kartongen för kameran så finns ju ett : Body No och en streckkod.

Är de dessa streckkoderna som jag skall klippa ut och skicka iväg??

Knatte svarade 17 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • fesen

Medlem
    25 november, 2007 vid 19:06

För 100 år sedan då jag nyttjade en liknande kampanj så har jag för mig att det fanns info på nätet om vad jag skulle göra.

• Knatte

Gäst
    25 november, 2007 vid 19:27

@Fesen 430639 wrote:

För 100 år sedan då jag nyttjade en liknande kampanj så har jag för mig att det fanns info på nätet om vad jag skulle göra.

Visst finns det info på nätet, men problemet är att de hänvisar till streckkoder på kartongerna. Men det finns typ 3 olika “olika” streckkoder att välja på.

Vill bara veta vilken sträckkod vid pratar om innan jag klipper i kartongen:smile:

• sourra

Medlem
    25 november, 2007 vid 22:32

Hehe, tror det är “EAN”-koden. MEn jag klippte ut varenda en och skickade in. Det tog ca en månad innan kulorna trillade in, kanske lite längre.

• nlc

Medlem
    26 november, 2007 vid 10:06

Hmm, jag klippte oxå ut alla streckkoder jag hittade på kartongen, tog kopior på kvittot men när jag var tvungen att skriva in mitt bankkontonr på Canons hem(sk)sida för att så tyckte jag det blev lite väl personligt för att vara värt 600 pix. Men jag är väl feg eller nåt.

Varför kan inte cashbacken vara direkt i butik? Kan det vara för att Canon hoppas på att fler är lata/fega som jag?

• Knatte

Gäst
    26 november, 2007 vid 10:35

@NLC 430738 wrote:

Hmm, jag klippte oxå ut alla streckkoder jag hittade på kartongen, tog kopior på kvittot men när jag var tvungen att skriva in mitt bankkontonr på Canons hem(sk)sida för att så tyckte jag det blev lite väl personligt för att vara värt 600 pix. Men jag är väl feg eller nåt.

Varför kan inte cashbacken vara direkt i butik? Kan det vara för att Canon hoppas på att fler är lata/fega som jag?

Jag skall ju ha 1500-1600 pix, så jag får ju ta risken med bankkontonummer :laugh:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Foto & Video Cashback Canon??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.