Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies caution mayhem eller north rebel

• caution mayhem eller north rebel

Publicerad av tobe på 23 augusti, 2008 vid 11:38

Hej hopp på er, jag har lite funderingar på att köpa någon av dem, finns det någon med erfarenhet av dem? Jag vill kunna använda den till allt.
    Jag har sett många som kör rebel ute i habo, de verkar riktigt goa! Men jag har aldrig sett caution mayhem:)

//tobe

kitemaster svarade 16 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • kitemaster

Medlem
    23 augusti, 2008 vid 17:52

Båda är grymma! Rebel är i min mening långsammare och lite mer nybörjarvänlig medan caution ger möjlighet till otroliga kiteloops. Pjoter har en mayhem som du säkert kan testa och jag har rebel.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies caution mayhem eller north rebel

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.