Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Challenger, Naish, AB+ samt diverse

• klang

Medlem
    17 februari, 2009 vid 20:28

@Jester 530882 wrote:

Hejs!

Tobhed tipsade om följande lilla film:
    http://transjai.videos.free.fr/images/140209fos/valentinesday.wmv

Njut!

Tack Jester, riktigt fin åkning där!!! Bringar kör ju så jäkla bra alltså, vilken lugn och effektiv stance… måste träna mer i spegeln tror jag… 😀

En fråga: visst ser det väl ut som om att han har sin bom rätt lågt, eller? Jag har ångest över min egen låga bomplacering…

• tsurf

Medlem
    17 februari, 2009 vid 20:45

Shiit! Snacka om att ha koll på prylarna.

• mattias-j

Medlem
    17 februari, 2009 vid 20:51
    Klang;530908 wrote:
    Tack Jester, riktigt fin åkning där!!! Bringar kör ju så jäkla bra alltså, vilken lugn och effektiv stance… måste träna mer i spegeln tror jag… 😀

En fråga: visst ser det väl ut som om att han har sin bom rätt lågt, eller? Jag har ångest över min egen låga bomplacering…

Vi står ju precis likadant, han och jag :cool2:
    Klang, jag har också bommen lite lägre än de flesta jag sett. Macke, Macke, Lars D, Hänkö m.fl. Sen säger det väl inte så mycket att jag har bommen lite lågt, men jag tycker balansen och kontrollen blir bättre. Speciellt när man kör speed. Man är ju som starkast i brösthöjd, och kan skota lite extra när vindbyarna kommer. Men som sagt förmodligen personligt….

• tobhed

Medlem
    17 februari, 2009 vid 21:12

Jag har ju nu seglar olika segelmärken 3säsonger i rad (kanske inte så optimalt…) – RS6/RS6, Severne Code Red, Mauisails Tr4 och jag har märkt att jag har bommen olika högt beroende på vilket märke jag har kört. På Mauisails så har jag bommen väldigt högt t.ex.

Annars måste jag bara säga att Stealth ser helt klart rosa ut…

• jester

Medlem
    17 februari, 2009 vid 21:26

Klangen: du är i fint sällskap.. Jag kör oxå med låg bom… På 08 Challenger, så har jag bommen i princip längst ner… (iofs så är bomhålet i maststrumpan väldigt högt oxå…

Och ja, Naish är ju rosa 09…

• imported_macts

Medlem
    17 februari, 2009 vid 21:51

@Jester 530919 wrote:

Klangen: du är i fint sällskap.. Jag kör oxå med låg bom… På 08 Challenger, så har jag bommen i princip längst ner… (iofs så är bomhålet i maststrumpan väldigt högt oxå…

Och ja, Naish är ju rosa 09…

rosa är ju manligt!

• larsd

Medlem
    17 februari, 2009 vid 21:55

@MacTS 530923 wrote:

rosa är ju manligt!

Yeah right and Barry Manilow is one cool motherfucker … !

• imported_macts

Medlem
    18 februari, 2009 vid 07:17

@LarsD 530924 wrote:

Yeah right and Barry Manilow is one cool motherfucker … !

Hell yeah!

• jester

Medlem
    18 februari, 2009 vid 07:58

MacTS: I dina händer lär det fortfarande vara manligt. Men vissa andra av dina teamkompisar klarar nog inte av det lika bra… 🙂

• imported_macts

Medlem
    18 februari, 2009 vid 08:42

@Jester 530961 wrote:

MacTS: I dina händer lär det fortfarande vara manligt. Men vissa andra av dina teamkompisar klarar nog inte av det lika bra… 🙂

Näe…det beror helt på hur trygg man är i sig själv…..å va fan, duger det åt Robby så duger det åt mig….

• kapten-k

Medlem
    18 februari, 2009 vid 10:10

Såg Stabilt ut det där, GUBBEN GÅR BRA, BRA GUBB MUSIK MED!
    Låg bom? Det beror ju på hur lång man är oxå, samt hur långa linor man kör.
    Vissa har ju bommen vid hakan när den bara når till gåset på mig!

• speedan

Medlem
    19 februari, 2009 vid 10:59

Hade inte alla posters med Robbys rosa segel US-1111 uppsatta på väggarna hemma. ^^):wink:

http://www.3min.de/130/16/9/Robby-Naish

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Challenger, Naish, AB+ samt diverse

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.