Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Challenger Segel?

• anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2003 vid 16:31

Tjena!

Har provat de flesta segelmärken. Har köpt 2 Challenger segel, ett Challenger Liquido 6.6 och ett Challenger K-Onda 5.6. Kvaliten är minst lika bra som något annat märke. Jag är helt nöjd med mina segel.

/M

• anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2003 vid 16:46

Är nu inne på mitt andra Challenger Fluido och är supernöjd med seglet! En söm sprack dock på det första men det var lätt att reklamera.

• anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2003 vid 17:59

Har en del erfarenhet av Challengers segel. Prestandan är ok. Inte som premiumseglena, men funkar säkert för gemene man. Kvaliten är diskutabel, de SER fina ut men pajar hyfsat lätt. Finns många alternativ t ex Gun, fjolårets NP o Simmer, Yes osv…

• raggarn

Medlem
    15 augusti, 2003 vid 23:10

Jag har också Challenger och är helnöjd, va utan ett tag (11år) blush.gif men hittade en ånyo grin.gif….tycker att designen är svårslagen,snabb är den också……. det står Dodge på huven…!!
    ursäkta pojkar kunde inte låta bli….. tongue.gif
    åter till ämnet de har väl fått bra i div tester på sistone
    så det låter ju bra om ni är nöjda, de “stora” behöver ju lite konkurrens eller hur………
    det här blir bergis en lång tråd…. grin.gif
    hallå e ni vakna…

• anonym-anvandare

Medlem
    16 augusti, 2003 vid 14:26

Jag tycker att det är förlite drag i seglet. Det är trist att se andra plana med samma segelstorlek men ett annat märke. Har nu bytt till ett annat segel i samma storlek med mycket drag i.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Challenger Segel?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.