• luwa1

Medlem
    12 december, 2000 vid 13:42

Om du hittar Atkins när du kommer ner så kan du hälsa honom att han är petad!
    Mvh #8

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2000 vid 14:20

Ho ho ho , på fredag nästa vecka åker jag till chamonix, då åker snowboarden fram. Är dock lite avis på brorsan som drar till Gran canaria denna fredag.
    Hur länge stannar du i Chamonix?
    Aloha
    Den blå folkabussen

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2000 vid 16:08

Sen visar det sig om jag får någon riktig bostad och jobb. issåfall kommer 3 pers till ner.

• linsurfer

Medlem
    12 december, 2000 vid 17:25

Den 11 jan drar vi till WA med 6 månaders visum. Har gömt snöbrädan långt bak i garderoben. Chamonix är ju urtrist om det inte har kommit 50cm puder under natten. Undvik Chamonix sud, mögellägenheter! Kör åket ner till tåget i Le Tour men håll vänster!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2000 vid 18:40

jag drar oxå ner till cham..den 22:a. Men det är skidor som gäller! tar även med w-surfprylarna för några avstickare till toulon/rivieran.
    Den vita folkabussen.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2000 vid 20:22

unishipcom!

• skoterkungen

Medlem
    12 december, 2000 vid 22:04

Jag drar i alla fall till florida och surfar i början av januari.HAHA

• face

Medlem
    14 december, 2000 vid 09:09

Jag ska ochså dit, den 19:de januari och skidor ska man åka, man skadar sig bara när man åker snöbräda.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.