• CHAMONIX!

Publicerad av royalbeastieboy på 13 december, 2001 vid 19:39

jag å en polare skall ner till chamonix vecka 7, boende är klart men problemet är resan fram å tillbaks! Finns det någon som har nåt tips om något billigt bussbolag eller nåt annat billigt MVH EMil

royalbeastieboy svarade 23 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    13 december, 2001 vid 22:26

vet att Skitignes var billigast för några år sedan, annars kan flygbiljetter vara ”billiga” med tanke på hur mycket tid man tjänar…

• anonym-anvandare

Medlem
    14 december, 2001 vid 07:10

För två år sen flög jag med BA från Landvetter till Genevé för 3100 kr. Om det är billigt för dig vet jag inte, men jämför en total restid på 6 timmar (flyg och transfer) mot en på minst 24 timmar, åker du med buss med Langley Travels så innebär resan två nätter i bussen……

• anonym-anvandare

Medlem
    14 december, 2001 vid 15:11

LIFTA VET JA!!

Ärligt så skulle jag ta en sista minuten om ni bara skall vara borta en vecka. V 7 är precis innan sportlovet tror jag mig minnas och då kan ni få tag på en biljett runt 5 papp med flyg reas bosatd liftkort och mat.

Leta bland alla bolag och dra dit på en sista minuten

Detta är mitt tips

/Freddan

• q-lobo

Medlem
    14 december, 2001 vid 18:31

sätt ut en annons i gulan och försök samåka med någon säsongare

• surfordie

Medlem
    14 december, 2001 vid 22:38

Tja, åkte för 1600:- t o r med STS (tror jag…) i sovbuss ner till Chamonix.
    Funkade kanon, bodde hos polare i byn.
    ha det skönt därnere…
    jake

• royalbeastieboy

Medlem
    15 december, 2001 vid 13:31

1600 säger du? låter bra! självklart vore d ju ett alternativ att samåka, ere nån som skall dit i slutet av vecka 6?

/Emil

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.