Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Chat för extremfreaksgalningar!

• Chat för extremfreaksgalningar!

Posted by anonym-anvandare on 18 oktober, 2002 at 22:25

Finns det några chattar för extremfreaksgalningar, typ oss som är på steffo? Kanske finns något på irc, någon som vet? Kan vara kul, speciellt när det inte blåser och när det är snö och kallt överallt! cool.gif

sunkan_ replied 22 years, 2 months ago 4 Members · 7 Replies
  • 7 Replies
  • tabi

Member
    19 oktober, 2002 at 09:02

varför inte hänga här..? confused.gif

• anonym-anvandare

Member
    19 oktober, 2002 at 09:07

varför inte posta en CHAT och sedan posta på
    den hela tiden och se hur många som joinar då
    får man ju nästan riktigt chat.

• ola_p

Member
    19 oktober, 2002 at 09:10

Eller så kör man konfen som konf och icq som chat… smile.gif
    Gör jag iaf… Brukar alltid vara ngn som kör icq som har lust att tjata en stund…

• ola_p

Member
    19 oktober, 2002 at 11:19

Fast finns det ngn som vill fixa en irc kanal så visst… smile.gif

• anonym-anvandare

Member
    19 oktober, 2002 at 13:26

Fast steffo som konfen och icq som chatt är en bra idé. Kanske någon som vill fixa en irc kanske, så skulle det inte vara helt fel heller! Steffo härskar ju!!! cool.gif

• ola_p

Member
    19 oktober, 2002 at 14:12

Jag har iaf addat dig på icqn… smile.gif
    Men har du den inte på så fort du är på nätet? confused.gif
    Irc kanal vore helschyst… Jag är dock inte tillräckligt insatt i sånt så jag inte kan fixa det… frown.gif

• sunkan_

Member
    19 oktober, 2002 at 18:04

Man måste ju inte ha en massa bottar o grejer för att få en IRC kanal att fungera.. Det är bara att bestämma vad kanalen skall heta och på vilket IRC nätverk man ansluter sig på så hoppar man in och träffar dem som är där..

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Chat för extremfreaksgalningar!

You must be logged in to create new discussions.