Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Check out Varberg på windguru till helgen…

• adde

Medlem
    2 juni, 2005 vid 06:47

Sssshhhh, sannolikheten att en prognos skall slå in är omvänt propertionelig mot uppmärksamheten på steffo.

/adde

• herodude

Medlem
    2 juni, 2005 vid 08:00

jepp det är lika sant som jag är sugen, så alla som läser tråden hoppas INTE på vind i varberg.. blush.gif

• ola-h

Medlem
    2 juni, 2005 vid 12:14

Jaha, här sitter man med tummen i gips…

• herodude

Medlem
    2 juni, 2005 vid 14:07

na pojkar nu är prognosen helt vild ju så nu kan inte ens den här bli förstörd WOHOO fast jag hade hoppats på att få köra lite 4.7 men vi får se hur det blir med den saken. laugh.gif

• karnan

Medlem
    2 juni, 2005 vid 14:20

Foreca hänger visst på…

• mbkpeter

Medlem
    2 juni, 2005 vid 14:45

sssh. man får defenitivt inte ta upp detta då vissa sitter med sluttentor och utflyttning från lägenhet som tema under helgen.

Watson, Hatch och Bakka tackar för denna terminavslutning

• mbkpeter

Medlem
    2 juni, 2005 vid 14:54

Calle/Jocke

Jag tycker att vi gör så här.
    SMHI lovar ostadigt t.o.m. midsommar. Jag kommer torsdag nästa vecka. Kan inte denna helg pga skola…
    Ni åker inte i helgen av ren sympati för mig, så tror jag på 12 ms + under kommande veckor smile.gif smile.gif smile.gif

Rip it

• mag

Medlem
    2 juni, 2005 vid 20:36

En prognos är en prognos är en prognos…
    Men…
    Bussen lagad till kostnad av ett begagnat segel (igen) och fulltankad så nu fattas bara…
    /Magnus

• callekuling

Medlem
    2 juni, 2005 vid 21:00

Svar till:

Calle/Jocke

Jag tycker att vi gör så här.
    SMHI lovar ostadigt t.o.m. midsommar. Jag kommer torsdag nästa vecka. Kan inte denna helg pga skola…
    Ni åker inte i helgen av ren sympati för mig, så tror jag på 12 ms + under kommande veckor smile.gif smile.gif smile.gif

Rip it

[/ QUOTE ]

Peter: Vi kommer inte visa ngn form av sympati ihelgen…. cool.gifSkynda dig hem istället. Fick våra flygbiljetter häromdagen, kommer bli en grymiche resa.. smile.gif

• mbkpeter

Medlem
    2 juni, 2005 vid 23:13

Fan det här är ju inte sant… det är ju full storm från lördag morgon till söndag kväll. Jag gråter floder! Enda gången jag faktiskt hade mått bra om det inte kunde blåsa, skall köra 120 säng på “feed your soul” tackräckena.
    Jag är mad.gif så glad för eran skull…

cool.gif Well if you say I got tickets to Jericoacoara then I do cool.gif

Laddar redan låtar till soundtracket för filmen…

Rip it (tenta om sju timmar och jag pillar in en snus till och håller mig på steffo grin.gif

• apelbapel

Medlem
    3 juni, 2005 vid 06:29

Det går åt rätt håll! prognosen har ökat! sen igår!

grin.gif grin.gif grin.gif

• hakuna

Medlem
    3 juni, 2005 vid 06:37

Svar till:

Det går åt rätt håll! prognosen har ökat! sen igår!

grin.gif grin.gif grin.gif

[/ QUOTE ]

Men facit (DMI) säger fortfarande under 6! Snart kommer väl den uppdaterade…

/Niclas – uppbokad under peaken, lördag kväll och söndag fm. 🙁

• basse

Medlem
    3 juni, 2005 vid 06:48

Tack för att du offrar dig för oss andra Niclas!! grin.gif

• lars_k

Medlem
    3 juni, 2005 vid 07:03

Hmm. Lågtrycket verkar passera rakt över oss så det kan bli hur som helst. Men vind blir det nog iallafall. Frågan är var det blir bäst. Snabba beslut vart man åker blir det. =)

• adde

Medlem
    3 juni, 2005 vid 07:13

Ni andra kan boka in 4.7 från den 13:e till 15:e juni. då skall jag bort.

/adde

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Check out Varberg på windguru till helgen…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.