Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Check this out!
-
Check this out!
Publicerad av JOHN_j_RAMBOO på 11 november, 2004 vid 11:28Det e fan nästan storm påväg in över westcoast dem närmaste dagarna ju!!!!!
lars_k svarade 20 år sedan 11 Medlemmar · 35 Svar -
35 Svar
-
Knatte
Gäst11 november, 2004 vid 11:43Ser gott ut!
Har just tagit ledigt från jobbet imorgon
Hoppas bara att prognosen inför morgondagen stämmer -
Då blir det fett i ditt homespott Björlanda shitbay eller!!?
..nä..häng på till Apel eller nåt istället.. =)
-
Johnne din BÄVER!!! kom ut til öa och kör på lördag! ha det nice /johnne s84
-
Kongo, tar du ledigt i morgon eller?
Att solen dimper ner tidigt nu är en sak, mulet väder brukar klippa yttligare en timme (Hmpf)…“Blöjlanda” på sydväst mig icke förstå
//Glenn
-
Nä tack för Blöjan på SV. Jag drar nog ner till Apel eller Lejet efter lunch, precis som förra fredan :O
Häääng på! =) -
Blä. Men det ska blåsa bra i helgen så du får kanske fler chanser. Jag satsar på Ringnäsan lör+sön.
-
det är itne helt 100 att det blir flytt ännu… hoppas inte. Hör av mig i så fall!
-
Skyll på tennisarm eller nåt så slipper du bära lådor. Hör av dej så drar vi söderut!
-
Förra fredagen var ju riktigt go, fick äntligen till lite frontside ridning med större fotstroppar, ska försöka dra ned vid lunch imorgon också!
Prognosen är lite märklig på SMHI; SW vridande till NW, kan bli svårt att välja rätt ställe, Lejet eller Apel, aftonbladet eller expressen… -
Visst är det lite knepig prognos… Jobbar till lunch. Får väl se hur det ser ut då..
-
Rambo, din j-la dåre! Fatta att det är vinter!! =)
/Davidps. ni andra med förresten!
-
Det är närmast en tropisk hetta som slår mot en när man går ut…
Apel/lejet/åsa here we come! -
skit… de fick huset igår… Ingen surf alltså. Ha en riktigt bra helg.
-
Ajfan! Synd.
…besökte Swell igår och naturligtvis gick man därifrån med lite nya segel att testa. Ska bli helfestligt =)
Logga in för att svara.