Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Check this out!

• drakglenn

Medlem
    12 november, 2004 vid 07:39

Svar till:

Ajfan! Synd.
    …besökte Swell igår och naturligtvis gick man därifrån med lite nya segel att testa. Ska bli helfestligt =)

[/ QUOTE ]

Öhh, trodde du hade handlat klart, blev det inte Gun 05?
    Ska du ut och klämma på force idag då månntro? wink.gif

//Glenn

• lars_k

Medlem
    12 november, 2004 vid 07:47

Nä. Det blev en linje Session 05 istället. Har avbeställt Gunseglena. Kul att testa lite olika märken och priset var helrätt… Och jag måste ha segel som matchar min goa CompWave wink.gif

• ian

Medlem
    12 november, 2004 vid 07:55

jaha, är det adde som vart framme och propagandaerat igen?

• lars_k

Medlem
    12 november, 2004 vid 08:23

Låter mej inte påverkas av såndär simpel propaganda wink.gif
    Men han gjorde mej iofs uppmärksam på att de hade rea…

• mag

Medlem
    12 november, 2004 vid 08:44

Gott att shoppa, eller hur!
    Och du gynnar en svensk handlare.
    Glöm nu inte en present till tjejen också! wink.gif
    Premiär idag eller?
    /Magnus

• adde

Medlem
    12 november, 2004 vid 09:18

Jag är mästare på subtil manipulering laugh.gif

Gött Lars_K, jag har seglat dem sen slutet av Juli, du kommer inte bli besviken! Vilka storlekar blev det?

/adde

• lars_k

Medlem
    12 november, 2004 vid 09:41

Jag gav henne en blomma för 50 spänn. Hon blev skitglad =)
    Adde: Köpte samma som jag kört innan. 4.0-4.5-5.3.
    Hoppas få mer av finlir på vågen än fetdrag på väg ut, därav Session istället för Force.
    Kanske Åsa idag. Blir nog en bra test i fetvågor down-the-line..

• adde

Medlem
    12 november, 2004 vid 10:15

Gött mos, men hade de verkligen ett Session 4.0 hemma?

/adde

• lars_k

Medlem
    12 november, 2004 vid 10:31

Japp. Det stod väl längst in eller nåt. Var ju inte med på rea-sidan men jag mailade Henrik och frågade. Gött att jag fick exakt de storlekarna jag ville ha.
    Nä. nu blir det apel =)

• ian

Medlem
    12 november, 2004 vid 12:12

fiskebäck, nu!

• basse

Medlem
    12 november, 2004 vid 12:12

Gött… för GUN suger ju … wink.gif … 50 spänn för mutan bara var ju också klockrent. Kanske nått för Henrik att börja köra med. Köp en linje och du får en mut-blomma på köpet. Inte dumt inte.

Rocka på idag nu då…. det är ju helskönt väder!! grin.gif

• adde

Medlem
    12 november, 2004 vid 12:23

Gött mos, mina boxer 5.4 och 6.2 ser ut att ligga i varberg nu laugh.gif. Nu är segel-stället fullt!

/adde

• basse

Medlem
    12 november, 2004 vid 12:42

GÖÖÖT!!! Nu saknas bara 2 brädor då Adde… eller har de kommit också? Skall bli intressant att se hur mycket Naish-prylar det kommer ut på vattnet i vår.

Shit vad skönt det verkar ute på vattnet nu… grin.gif

• adde

Medlem
    12 november, 2004 vid 13:02

No boards yet!

Men jag lånar hem wave 78:an så länge.

/adde

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    12 november, 2004 vid 19:45

jag e fan den mesigaste på hela konfen, inte surfat alls mycket trots att det blåst..innan satt man o kollade prognoser förjämnan..packade bilen på kvällen, drog tidigt o surfade hela dagen, minusgrader,regn,snö..spelade fan inget roll..men nu!!! ..näe,”tar det en annan dag” o sen e det ju foten som fukkar upp min segling så det inte blir lika kul(vågar mej heller inte ut i vågor ännu, vågar o vågar, känner att de inte är värt risken att pajja den igen)
    Men i Januari då jääääääääääävlar skall jag fan surfa röven av mej + alla på konfen, lätt oxå!!!! bög Sverige har gjort sitt efter det, värme o sol + vind varannan dag, inget jävla jobbande dag/kväll då inte, fan va gött jag ska ha det..ahh, smygmyser redan nu.

Kuken va sne man e på denna jävla svennson vardagen..sova,äta frukkost, gymma,äta, jobba,äta,runka, borsta tänderna, sova..om o om igen. sen dricker man sej full till helgen, har kul men vaknar som en bajkorv, o sen e man där igen.
    VARIATION FÖR HELVETTE!!!!!!!!!!!!!!!!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Check this out!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.