Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Check this out!
-
Svar till:
Ajfan! Synd.
…besökte Swell igår och naturligtvis gick man därifrån med lite nya segel att testa. Ska bli helfestligt =)[/ QUOTE ]
Öhh, trodde du hade handlat klart, blev det inte Gun 05?
Ska du ut och klämma på force idag då månntro?//Glenn
-
Nä. Det blev en linje Session 05 istället. Har avbeställt Gunseglena. Kul att testa lite olika märken och priset var helrätt… Och jag måste ha segel som matchar min goa CompWave
-
Låter mej inte påverkas av såndär simpel propaganda
Men han gjorde mej iofs uppmärksam på att de hade rea… -
Gott att shoppa, eller hur!
Och du gynnar en svensk handlare.
Glöm nu inte en present till tjejen också!
Premiär idag eller?
/Magnus -
Jag är mästare på subtil manipulering
Gött Lars_K, jag har seglat dem sen slutet av Juli, du kommer inte bli besviken! Vilka storlekar blev det?
/adde
-
Jag gav henne en blomma för 50 spänn. Hon blev skitglad =)
Adde: Köpte samma som jag kört innan. 4.0-4.5-5.3.
Hoppas få mer av finlir på vågen än fetdrag på väg ut, därav Session istället för Force.
Kanske Åsa idag. Blir nog en bra test i fetvågor down-the-line.. -
Gött mos, men hade de verkligen ett Session 4.0 hemma?
/adde
-
Japp. Det stod väl längst in eller nåt. Var ju inte med på rea-sidan men jag mailade Henrik och frågade. Gött att jag fick exakt de storlekarna jag ville ha.
Nä. nu blir det apel =) -
Gött… för GUN suger ju … … 50 spänn för mutan bara var ju också klockrent. Kanske nått för Henrik att börja köra med. Köp en linje och du får en mut-blomma på köpet. Inte dumt inte.
Rocka på idag nu då…. det är ju helskönt väder!!
-
Gött mos, mina boxer 5.4 och 6.2 ser ut att ligga i varberg nu . Nu är segel-stället fullt!
/adde
-
GÖÖÖT!!! Nu saknas bara 2 brädor då Adde… eller har de kommit också? Skall bli intressant att se hur mycket Naish-prylar det kommer ut på vattnet i vår.
Shit vad skönt det verkar ute på vattnet nu…
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst12 november, 2004 vid 19:45jag e fan den mesigaste på hela konfen, inte surfat alls mycket trots att det blåst..innan satt man o kollade prognoser förjämnan..packade bilen på kvällen, drog tidigt o surfade hela dagen, minusgrader,regn,snö..spelade fan inget roll..men nu!!! ..näe,”tar det en annan dag” o sen e det ju foten som fukkar upp min segling så det inte blir lika kul(vågar mej heller inte ut i vågor ännu, vågar o vågar, känner att de inte är värt risken att pajja den igen)
Men i Januari då jääääääääääävlar skall jag fan surfa röven av mej + alla på konfen, lätt oxå!!!! bög Sverige har gjort sitt efter det, värme o sol + vind varannan dag, inget jävla jobbande dag/kväll då inte, fan va gött jag ska ha det..ahh, smygmyser redan nu.Kuken va sne man e på denna jävla svennson vardagen..sova,äta frukkost, gymma,äta, jobba,äta,runka, borsta tänderna, sova..om o om igen. sen dricker man sej full till helgen, har kul men vaknar som en bajkorv, o sen e man där igen.
VARIATION FÖR HELVETTE!!!!!!!!!!!!!!!!
Logga in för att svara.