Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Check this out!

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    12 november, 2004 vid 19:46

leverera lite bilder från dagarna då LAsan!
    alltid kul o se vad man missat..

• lars_k

Medlem
    13 november, 2004 vid 09:41

Så länge du vindsurfar är du ingen svensson, Rambo. Du kommer igen till våren när du blivit tänd på surfingen igen efter resan.
    Var inte läge att fota igår i Apel. Ösregn, rak onshore och byigt med 4.0. Men kul ändå förstås att testa nya grejor…Trodde på surf idag men verkar som de sänkt prognosen…som så ofta. Fan. tongue.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    13 november, 2004 vid 09:50

ah,k!

Om man inte får nåra goa bilder, kan man få ett gött första intryck av seglet/seglena du testade igår laugh.gif
    e själv sugen på Naish prylarna cool.gif

(får väll trösta mej med din mening då, jag surfar ju trots allt cool.gif)

• ozman

Medlem
    13 november, 2004 vid 10:26

Tjena Rambo!

Jag tyckte lite synd om dig, så jag har försökt komma på ett bra sätt att bryta mönstret, och här är svaret -skaffar barn! Då hinner du inte med något av det du nämner (utom arbete och möjligtvis runkningen, som kommer att bli nödvändigt för fortsatt överlevnad). Har du ingen tjej, säg bara att du är barnsugen, så är problemet löst smile.gif

Obs! Ursäkta tjejer, om detta låter sexistiskt, men det finns tydligt statistikt underlägg för min tes!

• lars_k

Medlem
    13 november, 2004 vid 10:39

Första intryck: Lovande. Compwaven och Session är sideshoregrejor och inte direkt förlåtande i mushy onshore. Ut genom bryten fick jag leta lite efter draget i seglet. Men väl i planing satt trycket som ett smäck och seglet kändes grymt stabilt och jävligt lätt i handen. Vågridningen i onshore gick bättre än nånsin. Gick fint att med lite överskotning stänga av draget och lägga bottensvängen. Lurigt sen att hitta draget igen i cutbacken.
    Tror det kan bli skitbra om jag bara kör in mej på seglena och undviker rak onshore. Grymt sköna på vågen men lite oförlåtande på väg ut genom onshore-bryten. Precis vad jag räknat med iofs wink.gif

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Check this out!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.