Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Chicken loop wanted
-
Chicken loop wanted
Publicerad av _dave på 19 augusti, 2012 vid 14:06Hej
Någon som har en hyfsad chicken loop till salu? Och kanske en sådär swivel grej?
Cheers
Davenolcap svarade 12 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Chicken loop e ute det e tyskt alla kör utan nu
[img]http://www.surfzone.se/forum/picture.php?albumid=166&pictureid=1104&thumb=1[/img]
-
Lima-ko;695883 wrote:Till vilken bom kan kanske vara värt att nämna ;)!?
Ingen specifik. Bygge egen. Klart att vissa funke inte utan ganske specifik delar. En gång i tiden var det lätt att köpa lös.
-
Fanns lösa chicken hos surfers i Vbg sist jag var där, finns även på ebay.
/CC -
Nolcap;695929 wrote:Fanns lösa chicken hos surfers i Vbg sist jag var där, finns även på ebay.
/CCOK – tack. Hittade ingenting i webbutiken. Ingenting vettigt på ebay.co.uk heller – det kollade jag innan.
-
ska kolla vad jag har liggandes.
Har du några önskemål på utförande?
safety, donkeydick etc… -
Ring Kent @ Ontopsports 0701-72 16 53, jag har de för mig att dar kan finnas några stycken hös honom.
(de var så förr, i alla fall)
-
Jag har 20 donkey dicks liggandes… Felleverans ifrån leverantören eller en kraftig pik efter mitt tjat efter delar som fattades till kiterna jag beställde. Hojta om någon behöver kring Malmö…
-
pjoter;696051 wrote:ska kolla vad jag har liggandes.
Har du några önskemål på utförande?
safety, donkeydick etc…Ddick och push-away release skulle jag helst har. Jag kan splicea om det behövs.
-
Regfellow;696077 wrote:Jag har 20 donkey dicks liggandes… Felleverans ifrån leverantören eller en kraftig pik efter mitt tjat efter delar som fattades till kiterna jag beställde. Hojta om någon behöver kring Malmö…
Det kallar jag humor, skicka 20 donkey dicks till någon, ha ha.
Logga in för att svara.