Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Chile, Matanzasreporta!
-
Chile, Matanzasreporta!
Publicerad av impact på 25 december, 2008 vid 20:25En kort rapport fran Matanzas, en del vind och manga fina vagor…
Mattias
mag svarade 15 år, 10 månader sedan 12 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Tjena!
Det ser najs ut. Eric funderar på om ni kan telepatera oss dit. För egen del tycker jag att det verkar vara lite för lite onshore:)
Julhälsningar Larssons från Backatorp
Ps extremt dålig vind i Gbg nu -
Nej, det där är väl inget att skriva hem om… HRMPF!!!!!! (avundsjukan är total)
/S..
-
Sweet!
Skulle vara kul med en lite utförligare rapport när ni får tid. Bil-, boendekostnader etc, etc. Nästa långtripp skulle mycket väl kunna bli Chile.
God Jul och Gott Nytt År
Thomas -
Gött…
…att man inte är där och behöver rida vågor, verkar så jobbigt. Hrrm. 😉
Keep it coming.
-
Fasen va fint. Hittade en rulle från den 21:e i Matanzas, kanske ni svenskar skymtar förbi här och där?
http://vimeo.com/2604799 -
Jag forstar er avundsjuka men Matanzas och Chile ligger kvar sa det ar bara att ladda och aka hit!
Billjetter ca 17 000 kr med utrustning
bil 11 000 – 16 000 kr 4×4 vilket behovs och ar dessutom sjukt kul pa stranden.
Boende och mat billigt.Fler bilder…
-
Jag kan överhuvud taget inte förstå att du lämnar Sverige denna underbara årstid Mattias. Vi hade faktiskt 2 surfdagar veckan innan jul. Det var byigt och jävligt men Sverige är Sverige!
Skämt åsido så ser det helt grymt ut. Mer bilder så vi kan sukta lite! Är det långe Johan på bild 3 efter dig och Päsa?
/ Joacim
-
@Impact 523020 wrote:
Jag forstar er avundsjuka men Matanzas och Chile ligger kvar sa det ar bara att ladda och aka hit!
Billjetter ca 17 000 kr med utrustning
bil 11 000 – 16 000 kr 4×4 vilket behovs och ar dessutom sjukt kul pa stranden.
Boende och mat billigt.Fler bilder…
Hur länge har ni hyrt bil? 16000kr låter dyrt. Är nyfiken. Det ser grymt fint ut!
Logga in för att svara.