Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Chrille/Anna Hur går det i österike???????

• pepa

Medlem
    7 maj, 2004 vid 04:51

Det e redan slut, no wind. Anna skulle köra nånting men vete fan vad. Hon verkade ha gått vidare från nåt nånstans iaf… Hur går det själv din gamle grek?

• mat

Medlem
    7 maj, 2004 vid 08:22

Nej, det är North Sea Open Kiteboarding Championship i Belgien som är slut men PKRA tävlingen i Östrike började i måndags och forsätter hela veckan.

Peps, när kommer du i Varberg?

/Mat
    http://www.alohaphoto.nu

• anonym-anvandare

Medlem
    7 maj, 2004 vid 08:25

Tja!
    Jag gick vidare i Belgien tills vinden dog (se kiteboarding.be) och fick lite prispengar anda sa det var gott! I Osterrike slog Chrille din(Jeppe) polare Alex Tritten el vad han heter mfl i forsta heatet, men akte ut i andra. Jag hamnade man mot man mot cindy mosey(hon satter handlepass nu) i forsta heatet i main event och forlorade. Blir det dubbel elimination sa har jag en chans till, men vi har ingen vind nu sa I doubt it.. Sjuka forhallanden 10 – 50 (!) knop inom loppet av en timma och franlandsvind.
    Hur e Venezuela Mike?
    Ha det gott
    Anna

• roland

Medlem
    7 maj, 2004 vid 08:33

Ja hon Cindy har ett litet förpsrång men jag vet att du snart tar henne laugh.gif crille är jag dock mera tveksam mot han bor väll i Tablas fabriken crazy.gif

• miketk

Medlem
    8 maj, 2004 vid 02:02

Låter som ‘bra vind’ smile.gif Inte som på coche, stadiga 10m/s. skojja hehe wink.gif Nä, men det började blåsa i går som satan, går inte att köra poptricks med 9an, överriggad smile.gif

Gott att du tog dig vidare, lite svårt att möta den bästa i första rundan. Du får helt enkelt träna mer på din airpass smile.gif

annars är allt som det ska,

ha de
    mike

onki sponki hälsar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Chrille/Anna Hur går det i österike???????

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.