Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Chrille/Anna Hur går det i österike???????
-
Chrille/Anna Hur går det i österike???????
Publicerad av miketk på 7 maj, 2004 vid 02:55Ni får ta och skriva lite info man är ju nyfiken
Lycka till!
Alla hälsar,,,,miketk svarade 20 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Det e redan slut, no wind. Anna skulle köra nånting men vete fan vad. Hon verkade ha gått vidare från nåt nånstans iaf… Hur går det själv din gamle grek?
-
Nej, det är North Sea Open Kiteboarding Championship i Belgien som är slut men PKRA tävlingen i Östrike började i måndags och forsätter hela veckan.
Peps, när kommer du i Varberg?
-
Tja!
Jag gick vidare i Belgien tills vinden dog (se kiteboarding.be) och fick lite prispengar anda sa det var gott! I Osterrike slog Chrille din(Jeppe) polare Alex Tritten el vad han heter mfl i forsta heatet, men akte ut i andra. Jag hamnade man mot man mot cindy mosey(hon satter handlepass nu) i forsta heatet i main event och forlorade. Blir det dubbel elimination sa har jag en chans till, men vi har ingen vind nu sa I doubt it.. Sjuka forhallanden 10 – 50 (!) knop inom loppet av en timma och franlandsvind.
Hur e Venezuela Mike?
Ha det gott
Anna -
Ja hon Cindy har ett litet förpsrång men jag vet att du snart tar henne crille är jag dock mera tveksam mot han bor väll i Tablas fabriken
-
Låter som ‘bra vind’ Inte som på coche, stadiga 10m/s. skojja hehe Nä, men det började blåsa i går som satan, går inte att köra poptricks med 9an, överriggad
Gott att du tog dig vidare, lite svårt att möta den bästa i första rundan. Du får helt enkelt träna mer på din airpass
annars är allt som det ska,
ha de
mikeonki sponki hälsar
Logga in för att svara.