Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Clabbe från Idol Vindsurfar!?!?

• Clabbe från Idol Vindsurfar!?!?

Publicerad av calypsorider på 4 december, 2006 vid 21:37

Blippade förbi programet förkväll på TV4 idag(04/12) och fick se Clabbe (Jurymedlem från Idol) säga att han höll på mest med vindsurfing och andra vattensporter.

Skrattretande men…

Någon som har träffat Clabbe ute på vattnet?

För er som inte vet hur Clabbe ser ut, så har jag bifogat en ”gullig” liten bild på Clabbe.

Peace out!

fng svarade 18 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • Knatte

Gäst
    5 december, 2006 vid 11:56

@CalypsoRider 352636 wrote:

Blippade förbi programet förkväll på TV4 idag(04/12) och fick se Clabbe (Jurymedlem från Idol) säga att han höll på mest med vindsurfing och andra vattensporter.

Skrattretande men…

Någon som har träffat Clabbe ute på vattnet?

För er som inte vet hur Clabbe ser ut, så har jag bifogat en ”gullig” liten bild på Clabbe.

Peace out!

Vet inte om han windsurfar, men jag mötte honom på en snowboard bräda i Åre för ca 10 år sedan. Så det kanske inte är helt osannolikt att han windsurfar om han åker snowboard:laugh:

• ian

Medlem
    5 december, 2006 vid 12:49

@Knatte 352786 wrote:

Vet inte om han windsurfar, men jag mötte honom på en snowboard bräda i Åre för ca 10 år sedan. Så det kanske inte är helt osannolikt att han windsurfar om han åker snowboard:laugh:

hehe, ne precis, knarkare som knarkare

• suecocabron

Medlem
    5 december, 2006 vid 13:39

Clabbe och Jag är ju gamla surf buddys! Han brukar ringa och tjata om att vi ska dra ut, särskilt när det blåser upp till storm! Kort sagt, en riktig klippa på vattnet!

• Oregistrerade

Gäst
    5 december, 2006 vid 14:25

@suecocabron 352808 wrote:

Clabbe och Jag är ju gamla surf buddys! Han brukar ringa och tjata om att vi ska dra ut, särskilt när det blåser upp till storm! Kort sagt, en riktig klippa på vattnet!

å vem e du? idol-ola?

• fng

Medlem
    5 december, 2006 vid 20:43

Hahahahahaha!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Clabbe från Idol Vindsurfar!?!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.