Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Co2 10 2005 köpes.
-
Co2 10 2005 köpes.
Publicerad av tha_nerd på 19 januari, 2008 vid 18:54CO2 10 2005 i nyskick köpes. Kan även tänka mig köpa endast bommen, 45-50 cm, med friska linor. Kolla in köpes….
/tönttha_nerd svarade 17 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
@SamHansson 439662 wrote:
Eklövet har en BlackTip 10kvm sjukt bra pris
dessutom sjukt snygg! Catalyst ingår!
-
Har en ny, endast uppackad och pumpad en gång men nerpackad igen pga av för mycket vind.
Eller rättare sagt min flickvän har en (även en 8’a och tolva), så vad ger du så kan jag framföra det.
Jag ska till svedala nästa vecka! -
-
@casper 440242 wrote:
Har en ny, endast uppackad och pumpad en gång men nerpackad igen pga av för mycket vind.
Eller rättare sagt min flickvän har en (även en 8’a och tolva), så vad ger du så kan jag framföra det.
Jag ska till svedala nästa vecka!2000 Sek komplett, vilket inkluderar en i princip oanvänd 45-50 cm Recon 2 bom med 25 m linor.
Intressant?
/Magnus -
@casper 440242 wrote:
Jag ska till svedala nästa vecka!Kommer du till Malmö?
-
Sorry Magnus att jag inte har svarat, mailat med en snubbe som jag trodde var du 🙂
Sticker till Sverige imorgon så vill du ha den maila mig asap!
patric.rosenberg@gmail.com
Du får den för 2000:- + eventuell övervikt på flyget (30€ tror jag) + frakt (kan hämtas i Uppsala närsomhelst eller i Stockholm den 4/2)/Putte
@Tha_Nerd 440969 wrote:
2000 som sagt, no or go?!
/Magnus -
Hmmm, min mail hade hängt sig. Hoppas du hinner ta med draken. Du bör ha mail nu!
/Magnus -
Bidde inget.
Ingen annan som vill sälja en komplett CO2 10 2005 i nyskick?
/Magnus
Logga in för att svara.