Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing cocainbrädan?!

• cocainbrädan?!

Publicerad av sanden89 på 28 mars, 2012 vid 17:19

hehe

kom hem från en udda kiteresa i Colombia för ca en månad sedan. kul och lärorik, nu i efterhand hade jag tagigt med en snowboard ist, det gick ju att köpa puder i mataffären!

när jag gick ner i källaren för att fixa till min utrustning för kommande vindar så hittar jag ett sjukt mysko hål i min bräda. rakt i mitten på det tjokaste stället, och från sidan. hålet är ca 3mm diameter och 3cm djupt, riktigt fint hål. hur fan får man ett sådant?

jorå du tar din bräda genom USA Customs! låg ett brev i bagen som sa att de sökt mitt bagage för kokain. jo okej men Borra inte i min bräda så är ni snälla!

Behöver nu något sjyst epoxy för att lappa ihop hålet med!
    någon som har något bra tips om var man köper det?

jakobb svarade 13 år, 1 månad sedan 8 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • svenne

Medlem
    28 mars, 2012 vid 18:59

Jo, jag har lagat en vågbräda med hål i som också tog vägen över USA hem.
    Men värst är nog en väns surfbräda, 30 knivhugg! Eftersom de inte kan ”bevisa” var skadan har uppkommit så vägrar flygbolaget betala. Helt sinnes.

• fraddanr

Medlem
    28 mars, 2012 vid 19:05

hahahahahaahahahahahahahahaha! Antar att man inte ska skratta åt detta men det är ju helt bisarrt! Undrar om dom borrar hål i golfklubbor och hästpoloklubbor också?

• m3lk3r

Medlem
    28 mars, 2012 vid 21:19

Synd, då funkar inte det med kitebräda alltså, tack för varningen.

• svinet

Medlem
    29 mars, 2012 vid 06:26

USA är det nya 3e riket…

• mjersen

Medlem
    29 mars, 2012 vid 06:31
  • sanden89

Medlem
    29 mars, 2012 vid 14:33

sån tur är tog jag hem mitt finfördelat i struttarna till kiten…

• jagkallaspiotrellerpete

Medlem
    29 mars, 2012 vid 21:29

asså det jävla landet.

• jakobb

Medlem
    30 mars, 2012 vid 05:06

Haha så sjukt

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA