Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Coche, för mycket folk?

• Coche, för mycket folk?

Publicerad av anonym-anvandare på 21 mars, 2005 vid 10:49

Hej.

Tänkte åka och kitesurfa 1-2 veckor 8-22 Maj. Mina krav är att chanserna för sjysst kitesurfing ska vara uppåt 75% varje dag (jag har 14, 9 och 6 m2 kites så det får hellre blåsa för mycket än för lite). Helst inge chop, längtar efter platt och/eller vågor. Jag vill att boende och eventuell bil (om det behövs för att kunna kitea 100% när det går) inte ska vara för dyrt. Om någon är på plats och vill ha en roommate för att lätta på hyran någon vecka är det intressant.

Först tänkte jag dra til Coche i Venezuela, men sen har man hört rykten om att det är för mycket folk där för att det ska vara bra. Sant? Går det att hitta billigt booende? Går det att få plats på vattnet?

Ni som är på plats ute kite världen…
    Vart ska man dra 8-22 Maj?
    Coche?
    Cabarete?
    Nån annanstans.???

tjing
    /Jonas

marh svarade 19 år, 12 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • malmsten

Medlem
    21 mars, 2005 vid 10:52

Glömde logga in så mitt inlägg vart anonymt.
    /Jonas

• anonym-anvandare

Medlem
    21 mars, 2005 vid 23:18

malmsten din röv.

Cabarete har kanon prognos närmsta 10 dagarna.. vidnen är tillbaka, inget folk, fina vågor.

själv drog man nitlott och köpte VZuela biljett i värsta vindtorkan.

• ozzcarr

Medlem
    21 mars, 2005 vid 23:54

Men cabarete e sjukt choppigt! Bara så du vet, sa ju att du inte ville ha chopp, fast schyssta waves ibland!

• anonym-anvandare

Medlem
    22 mars, 2005 vid 11:50

Vill du ha tvärplatt vatten eller vågor ska du åka till Paracuru, Brasilien. Laguner och vågor…. mums!
    Andi_j

• roland

Medlem
    22 mars, 2005 vid 14:02

MMmmmmmm, det stämmer ju bra… I alla fall den halvtimmen på dygnet då det är lågvatten. Coche rockar fett

• marh

Medlem
    22 mars, 2005 vid 15:35

På normala vindar (ost) så är det inte så mycket chopp på kite beach iaf och sen finns det ju fler spots och köra på.

• luuddee

Medlem
    22 mars, 2005 vid 15:37

Svar till:

På normala vindar (ost) så är det inte så mycket chopp på kite beach iaf och sen finns det ju fler spots och köra på.

[/ QUOTE ]

bara chop inne vid ju.. ingen chop ute på revet

• marh

Medlem
    22 mars, 2005 vid 15:48

Jo på revet mellan vågorna är det helt platt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Coche, för mycket folk?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.