Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Coche humor… :-)

• pepa

Medlem
    13 januari, 2007 vid 00:10

LOOOOOOOOOOOOOL. Där har vi alla varit.

• stebe

Medlem
    13 januari, 2007 vid 07:57

Själv har jag planerat årets semestrar dit och till Egypten undrar vad oddsen ligger på att jag kommer undslippa magsjuka i år.

• surfmanj

Medlem
    13 januari, 2007 vid 08:44

Har varit i Yaque tre år i rad nu, visst första året var jag riktigt dålig, men dom andra åren har inte varit några problem!!

Tror mer att det är så att dumma chater turister drukit lite av det “goda” vattnet i kranen eller nått sånt,

en rekomendation är att köpa den där drickan när du är och vacinerar dig! fungerar skit bra!!

• ankii

Medlem
    13 januari, 2007 vid 09:42

Ha ha… Been there, done that! Jag vet de som var dåliga långt efter hemresan. Aldrig mer. Anna och Anna, har ni läst detta? Glöm poolen, det är coche sjukan!

• zo0

Medlem
    13 januari, 2007 vid 10:08

@SurfmanJ 359277 wrote:

Har varit i Yaque tre år i rad nu, visst första året var jag riktigt dålig, men dom andra åren har inte varit några problem!!

Tror mer att det är så att dumma chater turister drukit lite av det “goda” vattnet i kranen eller nått sånt,

en rekomendation är att köpa den där drickan när du är och vacinerar dig! fungerar skit bra!!

Vem dricker inte av det “goda” vattnet där? … hahaha

• matthias

Medlem
    13 januari, 2007 vid 10:58

mitt rekord va 46ggr på muggen på ett dygn

• zo0

Medlem
    13 januari, 2007 vid 14:42

Hmm.. inte dåligt asså

• fifi

Medlem
    13 januari, 2007 vid 15:24

bra rekord…jag ligger inte långt efter tror jag!
    Det är definitivt cochesjukan…allt fungerar utmärkt om man lagar mat själv och håller sig så långt borta från buffen det bara går…

• psychonauten

Medlem
    13 januari, 2007 vid 15:39

@stebe 359270 wrote:

Själv har jag planerat årets semestrar dit och till Egypten undrar vad oddsen ligger på att jag kommer undslippa magsjuka i år.

farsan fick fin magsjuka i hugharda förra året, 1,5 dygn konstat spy och frossa. vi andra 2 slapp dock undan med lite halvrisiga magar i en månad efter vi kom hem 😉

• matthias

Medlem
    13 januari, 2007 vid 17:26

lagade all mat själv men blev medlurad på en fantastisk grillkväll med allehanda kött och tillbehör. tveksamt om jag går på den i år…

• pepa

Medlem
    13 januari, 2007 vid 17:29

Fick den två dar innan jag flög hem för två år sen, tur att man satt i gången.

• loca

Medlem
    14 januari, 2007 vid 11:13

Cochesjukan med dropp som “basföda”.. tur annars hade många av oss strukit med den gången..
    Är glad att jag blev av med sjukan… men det tog ju ett år..!

• zo0

Medlem
    14 januari, 2007 vid 12:14

låter kul asså…

• fifi

Medlem
    14 januari, 2007 vid 14:06

utöver cochesjukan e det fin fint!

• fredrik-no1

Medlem
    14 januari, 2007 vid 14:18

Jag blev så kass att jag satt på muggen, svimmade, slog skallen i duschgolvet och fick en lätt hjärnskakning. Gött när man kom hem och berättade att man fått hjärnskakning och folk bara antog att man fått det av en fet wipeout (iofs sant).

Samtidigt så spydde Månsson ner sin cell (i Alex gamla hus i San Pedro) så att Alex trodde att han skulle få svårt att hyra ut cellen efteråt pga stanken. Hahaha

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Coche humor… :-)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.