Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Coche humor… :-)
-
Coche humor… :-)
Publicerad av chris99 på 13 januari, 2007 vid 00:05http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=605182&previousRenderType=6
Kategori – “NÄ Hääää”
/Don Invalido
fifi svarade 17 år, 11 månader sedan 14 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Själv har jag planerat årets semestrar dit och till Egypten undrar vad oddsen ligger på att jag kommer undslippa magsjuka i år.
-
Har varit i Yaque tre år i rad nu, visst första året var jag riktigt dålig, men dom andra åren har inte varit några problem!!
Tror mer att det är så att dumma chater turister drukit lite av det “goda” vattnet i kranen eller nått sånt,
en rekomendation är att köpa den där drickan när du är och vacinerar dig! fungerar skit bra!!
-
Ha ha… Been there, done that! Jag vet de som var dåliga långt efter hemresan. Aldrig mer. Anna och Anna, har ni läst detta? Glöm poolen, det är coche sjukan!
-
@SurfmanJ 359277 wrote:
Har varit i Yaque tre år i rad nu, visst första året var jag riktigt dålig, men dom andra åren har inte varit några problem!!
Tror mer att det är så att dumma chater turister drukit lite av det “goda” vattnet i kranen eller nått sånt,
en rekomendation är att köpa den där drickan när du är och vacinerar dig! fungerar skit bra!!
Vem dricker inte av det “goda” vattnet där? … hahaha
-
bra rekord…jag ligger inte långt efter tror jag!
Det är definitivt cochesjukan…allt fungerar utmärkt om man lagar mat själv och håller sig så långt borta från buffen det bara går… -
@stebe 359270 wrote:
Själv har jag planerat årets semestrar dit och till Egypten undrar vad oddsen ligger på att jag kommer undslippa magsjuka i år.
farsan fick fin magsjuka i hugharda förra året, 1,5 dygn konstat spy och frossa. vi andra 2 slapp dock undan med lite halvrisiga magar i en månad efter vi kom hem 😉
-
lagade all mat själv men blev medlurad på en fantastisk grillkväll med allehanda kött och tillbehör. tveksamt om jag går på den i år…
-
Fick den två dar innan jag flög hem för två år sen, tur att man satt i gången.
-
Cochesjukan med dropp som “basföda”.. tur annars hade många av oss strukit med den gången..
Är glad att jag blev av med sjukan… men det tog ju ett år..! -
Jag blev så kass att jag satt på muggen, svimmade, slog skallen i duschgolvet och fick en lätt hjärnskakning. Gött när man kom hem och berättade att man fått hjärnskakning och folk bara antog att man fått det av en fet wipeout (iofs sant).
Samtidigt så spydde Månsson ner sin cell (i Alex gamla hus i San Pedro) så att Alex trodde att han skulle få svårt att hyra ut cellen efteråt pga stanken. Hahaha
Logga in för att svara.