• larssa

Medlem
    30 mars, 2005 vid 19:29

och man blir inte alls sugen på att åka smirk.gif

• annas

Medlem
    30 mars, 2005 vid 22:44

Fan, ni skulle inte sagt något, det var jag som köpte shortsen.. hehe

• bert

Medlem
    31 mars, 2005 vid 18:08

Biceps senan efter hp eller? Hoppas hon har mer tur äm jag. Sträckte min i augusti och har varit dålig tills för 3 veckor sen, jag slarvade i och för sig med att vila i början. För 3 veckor sen var jag hos en en sjukgymnast som gav mig laserbehandling. sen har jag tränat 2 gånger/dag 5 dar i veckan. Det gav väldiga resultat. bara nu 3 veckor senare är jag så gått som bra.

/Christofer

• nilsson

Medlem
    31 mars, 2005 vid 18:38

Svar till:

och man blir inte alls sugen på att åka smirk.gif

[/ QUOTE ]
    ? Det blev jag i varje fall!

• matthias

Medlem
    1 april, 2005 vid 06:54

ibland kan det behövas lite uppvärmning och även lite stretch innan man sticker ut. synd att man aldrig pallar bara..

• annas

Medlem
    1 april, 2005 vid 15:19

Bröstmuskeln.. med en inflammation som spritt sig runt hela sidan till ryggen. trist eftersom bröstmuskler aldrig vilar helt. Hoppas att min läkning går snabbare än så fast jag slarvade också såklart

• wipeout

Medlem
    4 april, 2005 vid 10:04

Vad gjorde du som orsakade inflammationen?

• annas

Medlem
    5 april, 2005 vid 01:35

Sträckte muskeln efter en indy glide (enhands unhooked trick) till crash, men inflammationen vet jag inte.. kanske för att jag inte vilade dagarna efter? Varför..?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.