• larssa

Medlem
    30 mars, 2005 vid 19:29

och man blir inte alls sugen på att åka smirk.gif

• annas

Medlem
    30 mars, 2005 vid 22:44

Fan, ni skulle inte sagt något, det var jag som köpte shortsen.. hehe

• bert

Medlem
    31 mars, 2005 vid 18:08

Biceps senan efter hp eller? Hoppas hon har mer tur äm jag. Sträckte min i augusti och har varit dålig tills för 3 veckor sen, jag slarvade i och för sig med att vila i början. För 3 veckor sen var jag hos en en sjukgymnast som gav mig laserbehandling. sen har jag tränat 2 gånger/dag 5 dar i veckan. Det gav väldiga resultat. bara nu 3 veckor senare är jag så gått som bra.

/Christofer

• nilsson

Medlem
    31 mars, 2005 vid 18:38

Svar till:

och man blir inte alls sugen på att åka smirk.gif

[/ QUOTE ]
    ? Det blev jag i varje fall!

• matthias

Medlem
    1 april, 2005 vid 06:54

ibland kan det behövas lite uppvärmning och även lite stretch innan man sticker ut. synd att man aldrig pallar bara..

• annas

Medlem
    1 april, 2005 vid 15:19

Bröstmuskeln.. med en inflammation som spritt sig runt hela sidan till ryggen. trist eftersom bröstmuskler aldrig vilar helt. Hoppas att min läkning går snabbare än så fast jag slarvade också såklart

• wipeout

Medlem
    4 april, 2005 vid 10:04

Vad gjorde du som orsakade inflammationen?

• annas

Medlem
    5 april, 2005 vid 01:35

Sträckte muskeln efter en indy glide (enhands unhooked trick) till crash, men inflammationen vet jag inte.. kanske för att jag inte vilade dagarna efter? Varför..?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

16 av 23 svar mars 2005
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA