Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Codec till High-TV och Mediaplayer?

• Codec till High-TV och Mediaplayer?

Publicerad av jeppepeppe på 31 augusti, 2005 vid 20:24

Får inte High-TV att fungera ordentligt, kan se filmerna, men det är väldigt mycket färg… Samma sak med vissa filmer som man laddar ner från ftp:n…

Någon som har förslag på lösning? crazy.gif

bergelin svarade 19 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • arnoud

Medlem
    1 september, 2005 vid 07:45

Gå in på http://www.k-litemegacodecpack.com/ och ladda ner den k-lite codec pack. den innehåller nästa alla codec.

• anonym-anvandare

Medlem
    1 september, 2005 vid 07:49

Kanon, ska prova det när jag kommer hem. Hoppas att det löser mitt lilla problem… laugh.gif

• jeppepeppe

Medlem
    1 september, 2005 vid 19:36

Får fortfarande inte det att fungera…. mad.gif

Fler tips på bra codecs??

• johanc

Medlem
    5 september, 2005 vid 17:38

Skit i hela codecvalsen helt och hållet.. Surfa in på Videolan och ladda ned VLCmediaplayer… Shareware, spelar allt, behöver inga codecs… Enligt en polare kan t.o.m. senaste versionen spela direkt från RAR-filer men det har jag inte provat själv…

MVH

Johanc

• jeppepeppe

Medlem
    5 september, 2005 vid 18:49

HAr själv också VLC, men av nån lustig anledning är jag lite förtjust i mediaplayer crazy.gif! Hittade i alla fall en bra fil att ladda ner på Microsofts egen WMP sida…

Kanske skulle kollat där först, men man vet ju hur microsoft brukar vara!

Nu har det löst sig i alla fall och jag kan njuta av HighTV! Tack för hjälpen!

• bergelin

Medlem
    5 september, 2005 vid 20:29

Kör VLC.. Den är klart bäst på alla format.. Sen kan sådana där codec fucka up din dator rejalt!! Om de inte är från Microsoft eller nåt liknande så skall man aldrig lita på dem!

Av erfarenhet // Erik crazy.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Codec till High-TV och Mediaplayer?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.