Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Cold water mitts i lager Windance. ca 20/2

• Cold water mitts i lager Windance. ca 20/2

Publicerad av mes på 16 februari, 2005 vid 19:16

Jag fick svar från Windance att Cold Water Mitts kommer i lager ca 20/2 och jag kommer att få ett mail när dom är inne så då ska jag beställa. Bara så att ni vet…bara å beställ!

handsky pansky

smile.gif

smurff svarade 19 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • dude

Medlem
    16 februari, 2005 vid 21:28

Tack för tipset. Kan du säga när de skickat meddelandet att vantarna kommit in? Det vore sjysst.

• fjant

Medlem
    16 februari, 2005 vid 21:53

Kul, då kanske vi ses på vattnet snart då!

cool.gif

/Fjant

• smurff

Medlem
    16 februari, 2005 vid 23:49

synd att de inte har nårra cold water titts då
    ahh fan nu e man uttråkad..

• anonym-anvandare

Medlem
    17 februari, 2005 vid 06:42

hehe…håller med, Smurff grin.gif grin.gif grin.gif

• mes

Medlem
    17 februari, 2005 vid 10:06

Jag får cold water tits så fort jag kommer i vattnet. Du kan få titta…!?… på mina…tyvärr är det lite behåring men det får du ta!
    smile.gif

• smurff

Medlem
    17 februari, 2005 vid 13:31

hö hö grin.gif vill ju inte skrämma bort dig från stranden med några hot om att jag skall komma och flukta… grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Cold water mitts i lager Windance. ca 20/2

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.