Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing compstyle 258

Taggad: ,

• compstyle 258

Publicerad av snaffe på 25 mars, 2004 vid 15:12

någon som har erfarenhet av denna bräda? sägs att den ska plana väldigt sent stämmer det, är det någon skillnad mellan 248 och 258 i detta avseende, har svårt att bestämma mig. behöver hjälp att välja, confused.gif väger 72kg. tack på förhand.

ola_p svarade 20 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • niklas_s

Medlem
    25 mars, 2004 vid 20:42

kör på 248an nu men hade 258an innan. har inte mycke å jämföra med men ja märker inte av nått större problem me planingsegenskaperna på nån av dom med min vikt på 65 kilon. 248an är dock helt klart livligare. mer kan jag nog inte yttra mig.

• snaffe

Medlem
    26 mars, 2004 vid 10:49

hur stort segel kan du hålla på 248:an

• ola_p

Medlem
    26 mars, 2004 vid 11:11

Jag kör 6.3 som största, med orginalfenan, har dock tänkt köpa en likadan 23 fena för 6.3… den e väl slajdig som dee nu. men Men lite större fena så kan man nog klämma på uppåt 6.6 iaf…
    På 248an ska jag kanske tillägga..
    /Ola, 66kg flugviktare

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing compstyle 258

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.