Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Contour straps med skor?
-
Contour straps med skor?
Publicerad av prof-m på 24 januari, 2004 vid 13:59Funkar det bra? Hur är Nisse P:s motsvarande stroppar?
prof-m svarade 21 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst24 januari, 2004 vid 14:01det funkar super!
har bytt till bara DakineContour strops på mina brädor..and it is the strops så att säga!
ännu fetare sitter dem utan dojs på, men dem sitter klart gött med dojjer oxå!
-
Om du alltid kör med skor så är det fullständigt bortkastade pengar, du märker ingen skillnad mot ett par vanliga.
Men om du kör utan dojor kommer du bli riktigt nöjd, de är riktigt sköna, just att de är väldigt vridstyva är trevligt. Bra till freestyle, foten sitter som en smäck.
Oscar
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst24 januari, 2004 vid 14:51helt ”bortkastade pengar” e det knappast!!!
inte om Rambo får säga sin sak
Tycker ”PROF.M” skall handla sej ett par feta DakineContour strops på http://www.surfbutiken.nu klart bäst pris!!!
O det e absolut dem skönaste stropparna jag stått med mina fossingar i, aldrig suttit så gött!..både med dojjor o utan.
det e sant som han säger, att du kommer sitta ännu goare utan dojjor, men du sitter inte sämre med dojjor.
-
Är det core eller control contour som gäller? Core är ju ett helt set och control är ju två stycken…jag känner mig lite vilse s.a.s.
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst24 januari, 2004 vid 17:49Jag kör med DakineCoreContoure, har inte testat dem andra, o vet inte va det är för ena?
Men handlar du Core blir du till 99% nöjd
-
Control Contour är väll kitestroppar?
De ser exakt likadana ut iaf, och att de är två pekar ju också på det. -
Kanon…då blir det lite klappar till pappsen framåt våren. Tack för hjälpen!
Premiär i april…
Logga in för att svara.