-
Cool grafik för att göra egna texter/mönster sökes
Nå’n som vet en sajt med snygg grafik och snygga typsnitt som man kan inspireras av. Jag ska måla lite grejor på barnens tröjor…
MES
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Cool grafik för att göra egna texter/mönster sökes
Nå’n som vet en sajt med snygg grafik och snygga typsnitt som man kan inspireras av. Jag ska måla lite grejor på barnens tröjor…
MES
jag är lite av en typsnittsfettischist. flickvännen brukar gå och lägga sej och läsa en bok när jag “bara ska slå en snabb flukt på lite fonts”.
jag gillar larabiefonts.com
en skön blandning av olika typer av fonts. helt gratis för nedladdning dessutom
det är dock en kille som har gjort alla och det märks, men jag gillar hans stil.
Tackar styret. Det fanns en del fina där som jag kan norpa idéer från. Jag letar oxå efter logos typ starboard eller hottuna som jag tycket är coola. Jag hade tänkt mig Haga Park till Kristi H men började penicillinkur mot bihåleinflammation igår så jag får se hur det mås nästa vecka…bläääääääää
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Cool grafik för att göra egna texter/mönster sökes
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.