Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Coola sm3knamn!!!xxx1!x!
-
windkristensson;563200 wrote:Kul att någon har lite ironi.
Det där kan inte vara ironi. Ironi skrivs med röd text, det vet ju alla!
-
Litease;563319 wrote:Det där kan inte vara ironi. Ironi skrivs med röd text, det vet ju alla!
OO titta på mig, jag kan använda röda bokstäver (kanske röd text) eller?
-
yeah sheit not even I can do that.. but I get the red line underneaf wohrds sohmtimez..
then they go away when I post.?
-
Roland;563194 wrote:Tyvär e alla coola namn upptagna
Mike the knife
Hasse the spoon
Fredde the fork
Freddan varken kitar eller surfar längre han cycklar ju!!!Precis, vi måste höjja det en nivå. Coolheten får inte toppas av det där!!
-
Jag kan tänka mig ”Gadget the Cowboy”
men bara om jag får ha den här coola bilden. -
Pan – för jag vägrar växa upp och jag kan flyga *HaHa*
Nä men allvarligt nu Pontus Anders Norling (inte så coolt men sant )
sen behöver vi inte gå in på vad som tydligen är mångas favorit (i oändliga versioner)
Kite:Life
som jag myntade redan (läs: stal från ett kitecenter i egypten ; ) 2002 . . . -
KiteLife;563844 wrote:Pan – för jag vägrar växa upp och jag kan flyga *HaHa*
Nä men allvarligt nu Pontus Anders Norling (inte så coolt men sant )
sen behöver vi inte gå in på vad som tydligen är mångas favorit (i oändliga versioner)
Kite:Life
som jag myntade redan (läs: stal från ett kitecenter i egypten ; ) 2002 . . .Du behöver defenetivt något fräckare. Gärna något med Blade eller chainsaw eller något annat vasst.
-
Chainsaw vill jag paxa!
Chainsaw Pjott är ju hur tufft som helst! Nåt så coolt borde väl passa, har ju ändå lyckats trasha 6 kitelinor på en krash, såg ut som en motorsåg varit framme.
-
eRMIx;564509 wrote:Du behöver defenetivt något fräckare. Gärna något med Blade eller chainsaw eller något annat vasst.
Hmmm – Pan McCloud and the spliff´s . . . ska mitt band heta om det blir ett nångång *hahahah*
Men men nu är puffbussen såld och det är bara minnen kvar ? polare från förr…
Pan Rambo & FarbrorMelker ;
[IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=2014&d=1064525944[/IMG]
Osså lilla ZooLander som oxå vill va med dom tuffa pojkarna 😉
[IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=2020&d=1064625546[/IMG]
:shocked: bättre jag säger det än någon annan för jag är trött på och höra det :blush:
-
Borde skapa en guide som går igenom hur man får ihop det coolaste smeknamnet ever!
Några förslag, eRMIx?
Logga in för att svara.