Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Coola sm3knamn!!!xxx1!x!

• yann

Medlem
    6 augusti, 2009 vid 20:24
    KiteLife;564560 wrote:
    Men men nu är puffbussen såld och det är bara minnen kvar ? polare från förr…

Menar du det där blå skrället? Shit va back jag gick på den… Sista färden gjorde den (halvvägs) till Hultsfred i polarens ägo innan den lämnade in för gott.

• Kjello

Gäst
    6 augusti, 2009 vid 21:15

Min boss döpte mej till Kjellorix, för han diggar Asterix.
    Jag påminner om någon där, sa han.
    kul.
    Så jag tog det.

Men inte efter avreggning när jag nojat om ett blackice-brandväggslarm, som slöar ner torrents,
    upptäckte senare att det larmet hör ihop med internet.

• kitelife

Medlem
    7 augusti, 2009 vid 09:23
    Yann;564608 wrote:
    Menar du det där blå skrället? Shit va back jag gick på den… Sista färden gjorde den (halvvägs) till Hultsfred i polarens ägo innan den lämnade in för gott.

SoRRy mate . . . :crazy:

Men jag hade den i många år och det är nog en av dom bästa biten kiteutrustning jag har haft? många glada kiteare som har glada minnen från den hahahaha

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Coola sm3knamn!!!xxx1!x!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.