Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Coola stroppar

  • Coola stroppar

    Publicerad av manno på 18 mars, 2004 vid 19:09

    Jag har alltid gnällt så fort jag har sett en kitesurfingbräda och klagat på att deras stroppar ser så mycket goare ut. Men det är väl för sjutton bara att skruva på ett par på brädan. Vad tror ni om det? Kanske sitter fötterna för hårt och man vrider knäna ur led så fort man ramlar?

    oscar svarade 20 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 mars, 2004 vid 20:00

    Dakine har ett par som funkar som främre stroppar till vindsurf och till kite. Control contour heter dom och är efterföljaren till core contour som sitter på mina båda brädor, dom bästa stropparna du kan ha!

  • ollefax

    Medlem
    18 mars, 2004 vid 20:57

    Säg till hur det går!

    mina tankar har gått i samma banor…

  • poppo

    Medlem
    18 mars, 2004 vid 21:53

    har ett identiskt set som på bilden fast av märket reflex till salu. använda vid ett tillfälle, max 30 minuter. föredrar faktiskt core contour själv, men det är en smaksak.

    skicka ett pm eller mail om nån är intresserad!

  • manno

    Medlem
    18 mars, 2004 vid 22:47

    Core contour är säkert grymma men det dessa kostar bara 15€ för ett par. Jag tror bannemig jag ska testa!

  • oscar

    Medlem
    19 mars, 2004 vid 09:34

    En replik:
    Jag tycker inte core contour är det bästa man kan ha. Själv tyckte jag de var alldeles för hårda och obekväma. Jag tycker Primo stropparna från samma företag är betydligt skönare. Dessutom betydligt skönare att freestyle med då man kommer ur stropparna lättare.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Coola stroppar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.