Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Coolt alternativ!
-
Coolt alternativ!
Publicerad av oscar på 13 mars, 2005 vid 17:56Kolla videoklippen!
chrillecarlsjo svarade 19 år, 10 månader sedan 10 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Man ökar förmodligen sina surfdagar
Vill inte stå i den när det brallar i kuling -
Åhhh, fan va nice, vore skapligt kul o ha, men attans vad de ska slita på seglet o bommen när man krashar
-
bra fråga .
MounTainBoards är skateboards med stora hjul som man kan köra offroad med. Används även som landkitebräda och tydligen också som landvindsurfbrädor.
Du får ursäkta om jag lät lite dryg men jag har inte så bra koll på mtbs så jag undrade om det fanns någon riktig skilllnad.googlade snabbt och verkar som att man kan köpa här:
http://www.gravityslaves.se/har sett någon säljesannons här på konfen också tror jag, verkar bara som att man borrar ett hål och rokkar dit mastfoten.
-
Helskotta, måste nog köpa en!
ingen som har en begagnad?
/Oscar
-
Tjao!
Har en sån landboard (scrub)att sälja. feta hjul och grymt flex nypris 1550:-, men säljer den för 1100:-. perfekt för den som vill ut och cruisa.finns i gbg och vbg. Om ni har frågor maila Loco_locals@hotmail.com
Ps: bara använd 1ggr, finns redan ett hål för mastfoten. skitfin passa på.
/johnne s-84 -
Tjao
har en landboard (scrub) som jag ska sälja. nypris 1550:-, men säljer den för 1100:-. finns i gbg eller vbg, vilket som passar bäst. om ni har frågor maila: Loco_locals@hotmail.com
Ps: skitfin med grymt flex och stora hjul. endast använd 1ggr. -
Tja har en landboard (scrub) som jag ska sälja. nypris 1550:-, men nu 1100:- pga av att den bara är använd 1ggr. Feta hjul och grymt flex.
mer info? maila: Loco_locals@hotmail.com
/johnne s-84 -
min dator har blivit skum! det är därför det blev så många inlägg. ha det gött!
/johnne s-84 -
Tjena!
Jag har funderat på att sätta mast på den här brädan:Den verkar svänga lättare och ha lite surf-feeling. Och så kan man kanske montera medar på den på vintern och köra på isen. Dock är den ganska dyr. Har mailat dom och dom ska ha 350 Euro inkl. frakt.
Vad tror ni?
/Niklas
-
Carvboard så riktigt kul ut.
Tekniken så väldigt lik ut den man använder vid skärande sväng med snowboard.
Men det blir nog jobbigt när det börjar gå för fort – kan ju inte vara lätt att sladda bort kraften…./J
Logga in för att svara.