Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite Coolt arrangemang för den skidintresserade

• celestial

Medlem
    12 november, 2006 vid 09:53

Gud va synd 🙁

Va haru råkat ut för, är det kiterelaterat?

• milkman

Medlem
    12 november, 2006 vid 17:14

Ja, jäkla surt är det. Tack och lov ska jag köra en utbildning i december, dagarna innan jag opereras.. hoppas snön täcker våra södra skidorter också vid det laget 🙂

Drog av korsbandet i ca 4 m/s vind på en landboard. Precis brevid bilen för jag skulle packa ner grejjorna och åka hem. Släppte garden tyvärr..
    Den 20/12 går jag för kniven, sen blir det heltid sälj på kitefronten i vinter.
    (oh no, it can get worse) 🙂

• cortex

Medlem
    14 november, 2006 vid 10:28

Surt med korsbandet. Hoppas det läker fort.

Vilka södra skidorter är det du ska hålla kurs i? Och kurs i vad?
    (Nyfiken i en strut 😉 )

/Kaj(Tech)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite Coolt arrangemang för den skidintresserade

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.