Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Cornflakes reklam!

• jat

Medlem
    20 maj, 2003 vid 04:58

Allmänt så är det w-surfing och surfing trend i år. Det är bara att vandra in på NK (Gbg) och se… där har de öppnat Quicksilver och rusty butik. Det skall ju vara surf sommarkläder i år… Men samma surfkläder går ju att få billigare på de butikerna där de fanns sedan gammalt.

• zehlertz

Medlem
    20 maj, 2003 vid 06:31

men fortfarande så e d ju helt sanslöst dyrt!

Gick o kollade på megmax här istan…hittade en tröja som såg okej ut *såm man kan mysa runt i…900 spänn.

Sen hade dom Rusty shorts, rätt kaxiga, 700spänn och d riktigt flashiga för 900!!! för ett par shorts!.

måste la finnas nån bra online butik som man kan handla ifrån, typ mauimagic eller så?

• anonym-anvandare

Medlem
    20 maj, 2003 vid 06:33

yep,

även frukostflingor är nu ”surfiga”. START har nu lancerat ”challenge” med en surfare på framsida…

• anonym-anvandare

Medlem
    20 maj, 2003 vid 06:53

Hela reklamprylen är patetisk, kalla det renomésnyltning. Inte fan handlar vindsurfing om frukostflingor, solkräm eller morsor i stadsjeepar

/Revolutionären

• tubert

Medlem
    20 maj, 2003 vid 07:50

När det gäller surfkläder har jag ett tips; beställ katalogen ”LaRedoute”, där finns det Rip Curl, Quicksilver, Billabong mm. till skapliga priser. När katalogen har funnits ett tag skickar dom ut en reaprislista (-köpläge), och lite senare kan det vara 30 % eller något liknande på allt som inte redan är nedsatt.

Rätt bra tycker jag, enda nackdelen är ju att man inte kan prova kläderna men man får skicka tillbaka och byta storlek. Jag köpte en Billabongskjorta som jag bytte storlek på -inga problem.

• semivaken

Medlem
    20 maj, 2003 vid 08:18

hmm, finns det du snackar om bara i katalogen eller e det jag som e blind?? va inne på hemsidan och verkar bara va brudkläder?! mvh semivaken

• hellgren

Medlem
    20 maj, 2003 vid 10:18

Vart beställer man tidningen då?

• endy

Medlem
    20 maj, 2003 vid 10:48
  • tubert

Medlem
    20 maj, 2003 vid 12:19

Jag har inte varit in på hemsidan på senaste tiden, men i katalogen finns det! På vintern kör dom motsvarande kläder för snowboard osv.

Är det någon nackdel att det är mycket brudkläder? wink.gif

• jat

Medlem
    21 maj, 2003 vid 04:51

Hmm, vid första anblick så verkar det bara bara damkläder. Men… kollar man innehållet så visst finns de omtalade märkena och andra herrkläder. Får väl skicka efter katalogen och se vad som händer. Jag har liksom inte lust att betala 900 sek för ett par shorts.

• tubert

Medlem
    21 maj, 2003 vid 07:59

Klart att det är mycket damkläder, men det är det ju i alla kataloger!
    En genomsnittskatalog (enligt mig):
    258 sidor damkläder
    42 sidor barnkläder (ganska mycket eftersom det oftast är mammor som köper kläder åt barnen)
    7 sidor herrkläder

I LaRedoute har dom städat till siffrorna (för herrarna) genom att ha en hel del märkeskläder, dom som tidigare nämnts men också Nike, Reebok, Adidas….

• anonym-anvandare

Medlem
    22 maj, 2003 vid 07:36

Jag lärde mig vindsurfa genom att läsa Instruktionsbilder bak på ett Kellogs Corn flakes paket.Så de var med redan då .Ca:20 år sedan

• anonym-anvandare

Medlem
    22 maj, 2003 vid 07:36

Jag lärde mig vindsurfa genom att läsa Instruktionsbilder bak på ett Kellogs Corn flakes paket.Så de var med redan då .Ca:20 år sedan

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Cornflakes reklam!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.