-
CORSICA
ÄR DET NÅGON SOM VARIT DÄR OCH SURFAT OCH VET NÅGRA BRA SPOTS, JAG SKA TILL
BASTIA PÅ CORSICA I SLUTET AV MAJ. TACKSAM FÖR FÖRSLAG.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › CORSICA
ÄR DET NÅGON SOM VARIT DÄR OCH SURFAT OCH VET NÅGRA BRA SPOTS, JAG SKA TILL
BASTIA PÅ CORSICA I SLUTET AV MAJ. TACKSAM FÖR FÖRSLAG.
Jag var där mitt i sommaren förra året och jag var i Calvi. I Calvibukten är det bra freestyle/freeride förhållanden eftersom vinden pressas in mellan bergen, dock ganska platt. För övrigt vet jag att det brukar vara en festival till vindens ära i Calvi i oktober varje år.
Du ska ta dig till Bonifacio på södra delen av ön , där finns en surfaffär som du kan fråga om spots. Det finns spots på båda sidor om ön och det tar inte lång tid att åka mellan dessa, kommer inte på vad de heter tyvärr!
Christian
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › CORSICA
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.