Senaste nytt Forums Vågsurfing Costa Rica

• Costa Rica

Posted by par on 15 augusti, 2002 at 06:05

Nån som surfat Costa Rica? Tänkte sticka dit tre veckor runt jul/nyår. Alla tips är välkomna…..

fatpat replied 22 years, 4 months ago 4 Members · 8 Replies
  • 8 Replies
  • mejner

Member
    15 augusti, 2002 at 14:40

Har du kikat på wannasurf.com?.

• par

Member
    15 augusti, 2002 at 15:14

jepp

• anonym-anvandare

Member
    16 augusti, 2002 at 09:17

…men har du tittat på http://www.surftrip.net då?
    /markus

• anonym-anvandare

Member
    19 augusti, 2002 at 08:20

Jag va i costa i september förra året.. Det var kanonbra ställe att surfa på! Det bästa breaket jag var på var nog Pavones i söder. Men det va ju under regnperioden. I december är det väl torrperid så då är det nog norra delen som får de bästa vågorna. kolla denna länk:
    http://centralamerica.com/cr/surf/index.htm
    http://centralamerica.com/cr/surf/surfmap.htm

• fatpat

Member
    19 augusti, 2002 at 13:38

Jag har hört att det är dyrt i CR.
    Dessutom är inte det asiatiska släktet dominerande, så det blir tufft med dejtandet Perre…
    hehe.

Men det är klart du ska åka!

• fatpat

Member
    21 augusti, 2002 at 21:16

Hej,
    Du som var där, tack för länken. Skulle inte du kunna skicka ett mail till mig så kan jag fråga lite om priser och spots mm.
    patrikwallen@hotmail.com

• mejner

Member
    22 augusti, 2002 at 08:58

eller ännu bättre: skriv här så att vi andra kan ta del av det också!

man planerar ju alltid en surfresa!

• fatpat

Member
    22 augusti, 2002 at 10:55

OK, skriver här istället:
    Var det dyrt med boende? Kollade hotell på nätet men det var bara fina ställen som lagt ut info. De billigaste låg på 25-30 USD natten. En jänkare som var där snackade om bungalows på stranden som verkade billigare?

Dec-Jan verkar det vara nordliga swell som sagt på västsidan, men hur stort? 3-4 fot stod det på Surftrip, men mäter dom baksidan eller?

Vad kostar hyrbil? Som hotellen var det bara några som lagt ut och det låg på 300-400 USD i veckan.

Nåt annat som kan vara bra att veta innan man bränner hela sparkassan på centralamerikansk surfing?

Hälsingar,
    Patrik.

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Costa Rica

You must be logged in to create new discussions.