Senaste nytt Forums Vågsurfing costa rica

• costa rica

Publicerad av silver på 15 oktober, 2005 vid 08:04

Ska åka till Costa Rica om 1 månad med KLM/Martin Air,för att surfa. Tänkte ta med mig min 6,4:a. KLM vill ha 160 euro för att ta med sig min bräda turoretur. Rätt mycket tycker jag. Undrar om nån har rest med bräda hos KLM den sista tiden,kanske kan man göra en fuling o helt enkelt chansa att ta med den o spela ovetande och charma sig igenom hela proceduren,eller finns det nåt annat knep om man vill snåla? Tacksam för tips!
    Silver laugh.gif

anonym-anvandare svarade 19 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    17 oktober, 2005 vid 09:11

Jag försökte till Bali förra hösten. Jag hävdade att det resebyrån sagt att det inte skulle kosta något. De tog halva avgiften för de tyckte synd om mig. Jag betalade bara till Amsterdam. 45 euro. Jag har däremot blivit tvingad att betala fullpris andra gånger. Om det inte är en kanon bräda kan det vara värt att köpa ny på stället.

J

• silver

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 11:12

OK TACK FÖR TIPSET! Fan! DET FÅR NOG BLI ATT BETALA ENKEL VÄG ( 80 EURO)OCH FÖRSÖKA FÅ MED DEN GRATIS HEM. BRÄDAN ÄR I TOPPSKICK SÅ DET KÄNNS TRIST ATT LÄMNA DEN HEMMA. confused.gif

• fredde

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 15:07

Jag har aldrig betalt en krona för min bräda.
    Hemligheten e att åka till flygplatsen i god tid, välja ut ett offer bland biljettdiskarna gärna en kille i ens egen ålder. låtsas som det regnar om det uppstår så vägra vägra vägra. tillslut ge dom upp. dom måste ha en ombord på planet, har gått nu med en hel drös med olika flygbolag.

Själv drar jag till CR i mitten av dec. Ska vara där i 3månader.

• anonym-anvandare

Medlem
    23 oktober, 2005 vid 11:16

Tja

Ska till usa en sväng och sedan costa rica i mitten av januari.
    Någon som vet hur det är för nybörjare där, aldrig vågsurfat förut?? Någon som som vet vad det kan kosta där??

• anonym-anvandare

Medlem
    23 oktober, 2005 vid 11:17

glöm hela ovansstående inlägg!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing costa rica

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.