Senaste nytt Forums Vågsurfing Costa Rica i januari

• danielf

Medlem
    15 december, 2006 vid 09:56

Sticker över pölen över nyår, borta ca 14dgr, blir också Santa Teresa för min del, samma pris på biljett som Stoney, dvs. KLM/Martinair. €80 per väg för bräda om den väger under 20kg och är max 290cm lång. (9’6″) 😀

Skulle egentligen åkt till Marocko, men kan åka tidigast den 30:e, då kostar en reguljär biljett dit nästan lika mycket som till CR.

• stoney77

Medlem
    4 januari, 2007 vid 22:10

Jaha, då är man hemma i kylan igen, men jäklar vad gött det var…

• danielf

Medlem
    18 januari, 2007 vid 09:01

Samma här, men som du sa, riktigt jävla nice. Var så bra, att jag överväger tre veckor nästa januari också!

• stoney77

Medlem
    18 januari, 2007 vid 21:35

Har du varit ute något sedan du kom hem?

Trodde inte att det skulle vara så stor skillnad att dra på sig vintergrejorna igen efter tre veckors shorts-surf, men jag kände mig helt CP första gången jag var ute här hemma igen. Helt bortkommen. Lyckligtvis kändes det som vanligt andra gången…

• danielf

Medlem
    18 januari, 2007 vid 23:06

Jag vet vad du menar. Inte vart ute än, till helgen kanske. Hade samma känsla när jag vart i Frankrike och Portugal, kom hem och skulle surfa stök-surf, fatta inget och surfa jättedåligt. En sak är säker, att gå från boardshots direkt till 6/4mm är inte drömmen. 🙁

• hildur_

Medlem
    22 februari, 2011 vid 14:12

Många som surfar där under dec-jan låter det ju som, men hur ser surfmöjligheterna ut under juni juli augusti?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Costa Rica i januari

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.