Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Costa Rica i januari
-
Sticker över pölen över nyår, borta ca 14dgr, blir också Santa Teresa för min del, samma pris på biljett som Stoney, dvs. KLM/Martinair. €80 per väg för bräda om den väger under 20kg och är max 290cm lång. (9’6″) 😀
Skulle egentligen åkt till Marocko, men kan åka tidigast den 30:e, då kostar en reguljär biljett dit nästan lika mycket som till CR.
-
Jaha, då är man hemma i kylan igen, men jäklar vad gött det var…
-
Samma här, men som du sa, riktigt jävla nice. Var så bra, att jag överväger tre veckor nästa januari också!
-
Har du varit ute något sedan du kom hem?
Trodde inte att det skulle vara så stor skillnad att dra på sig vintergrejorna igen efter tre veckors shorts-surf, men jag kände mig helt CP första gången jag var ute här hemma igen. Helt bortkommen. Lyckligtvis kändes det som vanligt andra gången…
-
Jag vet vad du menar. Inte vart ute än, till helgen kanske. Hade samma känsla när jag vart i Frankrike och Portugal, kom hem och skulle surfa stök-surf, fatta inget och surfa jättedåligt. En sak är säker, att gå från boardshots direkt till 6/4mm är inte drömmen. 🙁
-
Många som surfar där under dec-jan låter det ju som, men hur ser surfmöjligheterna ut under juni juli augusti?
Logga in för att svara.