Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Crazyfly skruvar?

• Crazyfly skruvar?

Publicerad av lancce på 20 maj, 2011 vid 09:33

”Huvudena” på skruvarna på min CrazyFly bräda från 2009 börjar bli slitna. Nån som har koll på vilka typer av skruvar det är för jag tänkte köpa på claes Ohlsson på vägen hem. Dumt att vänta tills dom är så slitna så man inte kan skruva loss dom =)

djevulen svarade 13 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • mickec

Medlem
    20 maj, 2011 vid 11:01

Det brukar vara vanliga M6 skruvar, Vet ej hur långa de brukar vara, men köp några brickor också om du tror de kanske är för långa bara. 🙂

• sourra

Medlem
    20 maj, 2011 vid 11:48

Köp gärna skruvar med insexskalle så riskerar du inte att dra sönder skallarna i framtiden.

• ristarpen

Medlem
    20 maj, 2011 vid 12:17

Glöm inte att det ska vara rostfritt syrafast..

• acemattias

Medlem
    20 maj, 2011 vid 16:05

Är det m6 så har jag rostfria med insexskalle 12 eller 20mm långa.
    Du kan få dom om du bara skickar mig ett frankerat kuvert.

• djevulen

Medlem
    20 maj, 2011 vid 16:39

Aloha,då vi är importörer av CF så har vi givetvis ett par skruvar till dig ,,
    Om du bor i Göteborg e det bara att komma förbi en kväll eller så skickar vi de till dig
    Om du bor i götet så kostar det dig att du testar en 2011 års bräda annars skickar vi de gratis till dig.
    Mvh Mathias på http://www.surf-lab.se

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Crazyfly skruvar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.